افزونه جلالی را نصب کنید. 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6286 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
رکورد جدید کرونا در کهگیلویه و بویراحمد
06 سپتامبر 2021 - 19:24
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد:

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا استان به ۸۹۸ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ١٠ هم استانی جان خود را از دست دادند که محدوده سنی آنها عمدتا از ٣٠ تا ٦٠ سالگی می باشد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس؛پرویز یزدان‌پناه در جمع خبرنگاران گفت: هم اکنون ۴۸۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری می باشند که ۲۳۳ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۵ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۶۴ هزار و ۵۸۰ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: ۷۸۲ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود ٣٩ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا بود.

همچنین از ۵۴۴ نمونه رپید تست ۱۸ درصد موارد مثبت و عمدتا در شهرستان های کهگیلویه، بویراحمد و دنا هستند.

یزدان پناه تصریح کرد: از مردم خواهش می‌کنیم که رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی را جدی گرفته، در تجمعات و دورهمی ها شرکت ننمایید، از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر خودداری و در صورت داشتن هر گونه علایم بیماریهای ویروسی به مراکز ١٦ ساعته مراجعه کنید.

وی ادامه داد: در صورت مثبت بودن تست کرونا محل قرنطینه را ترک ننمایید و ارتباط تلفنی روزانه خود را با مرکز بهداشت حفظ نمایید.

همچنین در صورت فراخوان جهت تزریق واکسن ، در موعد مقرر واکسن خود را تزریق نمایید تا احتمال مرگ و حالت شدید بیماری کمتر بوجود آید.

وی بیان کرد: امیدواریم شرایطی ایجاد شود که واکسیناسیون افراد مسن و کسانیکه بیماریهای زمینه ای دارند تکمیل شود تا شاهد پیک های بعدی در کشور و استان نباشیم.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...