افزونه جلالی را نصب کنید. 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6286 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
درمانگاه شبانه روزی سلامت دهدشت به بهره برداری رسید
01 سپتامبر 2021 - 22:25

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح کلینیک سلامت دهدشت با حمایت صندوق کارآفرینی خبرداد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، درمانگاه شبانه روزی سلامت دهدشت به نمایندگی از ۱۱ طرح صندوق کارآفرینی امید استان به صورت مجازی با حضور مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید کشور ، سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد  و مسئولان شهرستانی،  به بهره داردی رسید.

سرپرست صندوق کارآفرینی امید استان کهگیلویه وبویراحمد،  در این آیین گفت: طی یک سال گذشته، مبلغی بالغ بر ۵۵۰میلیارد ریال، در حوزه های کشاورزی، خدمات و صنعت هزینه شده است که 2 هزار نفر نیز با این افتتاح این طرح ها مشغول به کار شدند.

کاظم حاجی پور افزود: این مرکز با حمایت  چهار و نیم میلیارد ریالی به بهره برداری رسیده و  برای ۲۳ نفر بصورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه در هفته دولت ۱۱ طرح در حوزه سلامت به بهره‌برداری رسیده است، بیان داشت: مجموع این طرح ها مبلغی بالغ بر ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده است.

 سرمایه‌گذار این طرح نیز گفت: درمانگاه سلامت دهدشت، به صورت شبانه روزی در سه شیفت کاری در حال حاظر خدماتی از جمله پزشک متخصص، دندانپزشکی،پزشک عمومی،تزریقات، پانسمان،بستری بیماران و  … ارایه می دهد.

شهباز پورنگ اعتبار این  طرخ را بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: از این مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان آن از تسهیلات کارافرینی امید به این طرح تخصیص داده شد.

وی تصریح کرد:با برنامه ریزی های انجام شده باتوجه به نیاز مردم شهرستان در حوزه سلامت حمایت های بیشتر در این رابطه انجام خواهند شد و از ظرفیت دیگر پزشکان متخصص مستقر  شهرستان برای خدمات رسانی بهتر در این درمانگاه در آینده نزدیک استفاده خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...