افزونه جلالی را نصب کنید. 3 محرم 1446 Tuesday, 9 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6511 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
نتیجه انتخابات پیروزی ملت، وفاق ملی و افزایش قدرت ملی است
05 جولای 2024 - 14:16
صالحی امیری؛

نماینده ستاد انتخاباتی پزشکیان امروز در ستاد انتخابات خارج از کشور با بیان اینکه فراتر از انتخاب شخص، وفاق، انسجام و قدرت ملی برای ما اهمیت دارد، گفت: مطمئن باشید نتیجه انتخابات پیروزی ملت، وفاق ملی و افزایش قدرت ملی است.

پ
پ

 

 

به گزارش عصرزاگرس به نقل از خبرگزاری فارس، سیدرضا صالحی امیری نماینده ستاد انتخاباتی مسعود پزشکیان در وزارت کشور بعدازظهر امروز (پنجشنبه) 15 تیر ماه با حضور در ستاد انتخابات خارج از کشور در جریان روند برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای در خارج از کشور قرار گرفت.وی طی سخنانی در جمع خبرنگاران گفت: انگیزه از حضور در وزارت خارجه برای عرض خسته نباشید و تشکر صمیمانه از مدیران ارشد این وزارتخانه و همیچنین خسته نباشید به سفرا و کادرهای سختکوش در سراسر کشور است که تلاش می‌کنند این انتخابات را به یک خیزش و شور و نشاط اجتماعی تبدیل کنند.

روند انتخابات از جمعه قبل سالم و صحیح بوده است

صالحی امیری بیان کرد: باور ما این است که دو اراده شکل گرفت تا این صحنه حماسی طنین انداز شود اراده اول اراده نظام برای برگزاری انتخابات شفاف و سالم و اراده دوم اراده مردم است برای حضور در صحنه و انتخاب کاندید مورد نظرشان.وی افزود: روند انتخابات از جمعه قبل سالم و صحیح بوده است و از نزدیک شاهد صحنه انتخابات بودم و هستم. مشکل جدی با نهادهای نظارتی از جمله شورای نگهبان و وزارت کشور نداشتیم و جلسات مثبتی داشتیم که آخرین جلسه هماهنگی ما با وزیر کشور دیشب برگزار شد. باور ما این است این شوری که اتفاق افتاد، طی یک دهه اخیر بی نظیر بوده است. صالحی امیری ادامه داد: مشاهدات صحنه‌ای ما نشان می‌دهد که میزان حضور مردم خصوصا جوانان و زنان و دختران در تمام شعب اخذ رای نسبت به هفته گذشته یک نشاط جدیدی را ایجاد کرده است.

فراتر از انتخاب شخص، وفاق، انسجام و قدرت ملی برای ما اهمیت دارد

به گفته وی این نویدبخش اتفاق مهمی است و فراتر از انتخاب شخص، وفاق، انسجام و قدرت ملی برای ما اهمیت دارد.نماینده پزشکیان همچنین گفت: انتخابات باعث افزایش مقبولیت و قدرت نظام خواهد شد و باورمان این است که بعد از تحولات منطقه‌ای این انگیزه در مردم بیشتر شده و مردم باور کردند که نظام اراده برگزاری انتخابات سالم را دارد و باور کردند که انتخابات رقابتی است و تلاش می‌کنند کاندید خود را تبلیغ کنند و این شور و نشاط در خارج از کشور مشهود است و از این تریبون به همه کسانی که دست اندرکار انتخابات در سراسر کشور هستند خسته نباشید می‌گویم.صالحی امیری در پایان عنوان کرد: مطمئن باشید نتیجه انتخابات پیروزی ملت، وفاق ملی و افزایش قدرت ملی است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...