افزونه جلالی را نصب کنید. 3 محرم 1446 Tuesday, 9 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6511 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
استاندار کهگیلویه و بویراحمد رای خود را به صندوق انداخت
05 جولای 2024 - 13:45
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با حضور در محل شعبه شماره 80 رای خود را به صندوق انداخت.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده در جمع رسانه های استان به حضور پرشور مردم در صندوق های رای در استان اشاره و تاکید کرد که مردم در همین اوایل فرصت رای گیری به شعب مراجعه و رای خود را به صندوق بیاندازند.
استاندار ابزار داشت: تعداد ۸۳۵ صندوق اخذ رای درمناطق شهری، روستایی و عشایری سراسر استان کار رای گیری از مردم را انجام می دهند و همه صندووق ها فعال هستند.
وی بیان کرد: طبق آخرین آمار 147 هزار نفر رای خود را به صندوق انداختند که 25 درصد متقاضان رای خود را به صندوق انداختند.
احمدزاده با بیان اینکه عوامل اجرایی و نظارتی در همه شهرستان استان پای کار هستند، دستگاه ها هوشیار پای کار هستند و عامل نگران کننده ای وجود ندارد و مردم با آرامش رای خود را به صندوق بیاندازند.
وی با تاکید بر اینکه مردم استان مشارکت خود در انتخابات را افزایش دهند، گفت: در دور اول جزء پنج استان اول نبودیم که انتظار می رود مردم در دور دوم پای کار بیاند و به ساعات پایانی روز موکول نکنند.
احمدزاده با اشاره به انتشار برخی مطالب در فضای مجازی و سایت های خبری گفت: این مطالب بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد و برخی سایت ها و اشخاص با ایجاد فضای روانی به دنبال بهره برداری سیاسی هستند اما کار انتخابات در بستر قانونی در کمال صحت و آرامش در حال انجام است.
تمام/////

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...