افزونه جلالی را نصب کنید. 3 محرم 1446 Tuesday, 9 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6511 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم در است
05 جولای 2024 - 10:03
مخبر؛

 

سرپرست ریاست جمهوری گفت: خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم در است.

پ
پ

وی گفت: یاد رئیس جمهور شهید را گرامی می‌داریم و امروز نبود او را حس می‌کنیم. حضور من در ستاد انتخابات برای تشکر از اقدامات وزارت کشور است زیرا مهیا کردن شرایط کشور برای برگزاری انتخابات در این مدت کوتاه بسیار سخت است.

سرپرست ریاست جمهوری افزود: اقدامات برای اخذ رأی در کشور توسط وزارت کشور، وزارت ارتباطات و شورای نگهبان به صورت منظم در حال انجام شدن است و تا این لحظه نسبت به هفته گذشته حضور مردم در پای صندوق رأی بهتر بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از مولفه های مردم سالاری دینی حضور مردم پای صندوق رأی است، تأکید کرد: دولت بدون هیچ دخالتی در حال برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. خط قرمز دولت سیزدهم در انتخابات، صیانت از آرای مردم در است. امیدواریم که تا آخر شب یا فردا صبح نتایج اعلام شود.

غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور و عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هم به همراه مخبر رای خود را در وزارت کشور به صندوق انداختند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...