افزونه جلالی را نصب کنید. 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6459 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
بازنگری در دستورالعمل ترفیع پایه اعضای هیئت علمی با رویکرد نوآورانه/اعطای گرندکارت به پژوهشگران برتر
14 ژوئن 2024 - 8:15
رییس دانشگاه یاسوج در رویداد رسانه ای امید مطرح کرد: دانشگاه یاسوج، یکی از دانشگاه‌های مهم جنوب کشور، در دولت سیزدهم می باشد که شاهد تحولات و پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی بوده است.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس؛ بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج در رویداد جام رسانه ای امید اظهار داشت: دانشگاه یاسوج، یکی از دانشگاه‌های مهم جنوب کشور، در دولت سیزدهم بودیم که  شاهد تحولات و پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی بوده است.

کرمی با اشاره به رشد و توسعه ی آموزشی افزود: در دولت سیزدهم، شاهد گام‌های بلندی در راستای ارتقای سطح علمی دانشگاه یاسوج بوده‌ایم. از جمله این اقدامات می‌توان به بازنگری در دستورالعمل ترفیع پایه اعضای هیئت علمی با رویکرد نوآورانه اشاره کرد. این اقدام، انگیزه و روحیه جدیدی در بین اساتید ایجاد کرده و به ارتقای جایگاه علمی دانشگاه کمک شایانی نموده است.
رئیس دانشگاه یاسوج ادامه داد: در این دولت شاهد اضافه شدن قریب به ۱۷ کد رشته جدید به دانشگاه یاسوج بوده‌ایم. همچنین، با تلاش‌های مسئولان دانشگاه، مجوز پذیرش دانشجویان شهریه پرداز از کشورهای عراق و عمان نیز اخذ شده است. این امر، فرصت‌های جدیدی را برای تبادل دانشجو و گسترش تعاملات بین‌المللی دانشگاه فراهم کرده است.

بهادر کرمی در ادامه به تقویت فعالیت های پژوهشی در دولت شهید جمهور اشاره کرد و گفت: در دولت دولت شهید جمهور توجه ویژه‌ای به حوزه پژوهش در دانشگاه یاسوج شده است است؛ از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه می‌توان به اعطای کارت گرند به پژوهشگران برتر، پرداخت اعتبارات قابل توجه برای حمایت از طرح‌های پژوهشی، تشویق مقالات پراستناد و انعقاد تفاهم‌نامه‌های متعدد با بخش صنعت اشاره کرد.

همچنین، در این دولت، هشت آزمایشگاه جدید در دانشگاه یاسوج راه‌اندازی شده و فرصت‌های مطالعاتی متعددی برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان فراهم شده است. این اقدامات، به ارتقای سطح کیفی فعالیت‌های پژوهشی در دانشگاه کمک شایانی نموده است.
کرمی با اشاره به اهمیت فرهنگ در دولت اشاره کرد و گفت: در این دوره شاهد تحولات مثبتی در حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه یاسوج بوده‌ایم. از جمله این تحولات می‌توان به ایجاد معاونت فرهنگی، تشکیل شورای مشاوران فرهنگی، تخصیص بودجه مناسب به فعالیت‌های فرهنگی، برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، اعزام دانشجویان به اردوهای راهیان نور و کسب رتبه‌های برتر در زمینه‌های فرهنگی اشاره کرد.

رئیس دانشگاه یاسوج در پایان با اشاره به توسعه و عمران دانشگاه گفت:در دولت سیزدهم، اقدامات قابل توجهی برای توسعه و عمران دانشگاه یاسوج انجام شده است. از جمله این اقدامات می‌توان به تجهیز سالن‌های دانشجویی و مطالعه، احداث و یا تعمیر خوابگاه‌های دانشجویی، احداث و یا بهسازی فضاهای آموزشی و زیباسازی محوطه دانشگاه اشاره کرد.
جمع‌بندی
در مجموع، می‌توان گفت که دانشگاه یاسوج در دولت سیزدهم شاهد گام‌های بلندی در مسیر پیشرفت بوده است. اقدامات ارزشمند انجام شده در این دوره، این دانشگاه را به یکی از دانشگاه‌های برتر جنوب کشور تبدیل کرده است.
با توجه به عملکرد موفق مسئولان دانشگاه یاسوج در دولت سیزدهم، می‌توان امیدوار بود که این دانشگاه در سال‌های آینده نیز به مسیر پیشرفت خود ادامه دهد و به یکی از قطب‌های علمی و فرهنگی کشور تبدیل شود.

#تیم_شهید_برفی_پور #پیشرفت_کهگیلویه #پیشرف_دنا #قله_پیشرفت #جام_رسانه_امید

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...