افزونه جلالی را نصب کنید. 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6478 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
بازدید سرزده دادستان لنده از شعب اخذ رای | تصاویر
28 ژوئن 2024 - 23:33
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با حضور میدانی در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت سرزده از شعب اخذ رأی در سطح شهرلنده و روستاها بازدید کرد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده با حضور میدانی در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری به‌صورت سرزده از شعب اخذ رأی در سطح شهرلنده و روستاها بازدید کرد.

رضارستم نژاد در بازدید از شعب اخذ رای ضمن خسته نباشید به همه اعضای شعب گفت: مشارکت در انتخابات یک تکلیف قانونی برای هر ایرانی است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: امروز صیانت از تک، تک رای مردم وظیفه و رسالت همه ما است و اگر خدای‌ناکرده بخواهیم در این امر کوتاهی کنیم حق‌الناس را رعایت نکرده‌ایم.
وی در ادامه خطاب به اعضای شعب اخذ رای گفت: توجه و دقت در خدمات‌رسانی برای رای گیری اقشار مردم و تکریم آنان برای حضور در پای صندوق‌های رای بر همه اعضای شعب واجب است.
رستم نژاد گفت: در نوبت صبح و عصر از بیشتر شعب اخذ رای در سطح شهر و روستاهای بخش مرکزی و موگرمون بازدید صورت‌گرفته است و قطعاً در زمان شمارش آرا نیز از شعب در سطح شهر نیز بازدید میدانی خواهیم داشت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...