افزونه جلالی را نصب کنید. 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6459 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
ترویج امید آفرینی با برجسته‌کردن خدمات نظام در استان
16 ژوئن 2024 - 18:51
سرهنگ رضایی در جام رسانه امید، جام رسانه‌ای‌امید با رقابت تیم‌های مختلف رسانه‌ای از سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد در حال برگزاری است.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس، اهالی رسانه در رقابتی نفس‌گیر انتشار اخبار توسعه محور و امیدآفرین را تمرین میکنند. اخباری که دستاوردهای نظام ایران اسلامی را در قالب‌های مختلف گزارش، یادداشت، خبر، اینفوگرافی، کلیپ بیان می‌کند و قرار است آثار تولیدی خبرنگاران در صفحه اول گوگل، یوتیوب، اینستاگرام و پلتفرم‌های مختلف رسانه‌ای خوش بدرخشند و فضای رسانه‌ای را متحول کنند.
دبیر جام رسانه‌ای‌امید گفت: جام رسانه‌ای‌امید با حضور ۱۶ تیم رسانه‌ای و ۱۰ تیم انفرادی و جمعاً حضور ۷۰ خبرنگار در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
سرهنگ رضایی رئیس بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت این رویداد گفت: هدف و مأموریت اصلی دشمنان کشور ما ناامید کردن و مأیوس کردن مردم است، با راه‌اندازی این رویداد تلاش می‌کنیم در مقابل تلاش دشمنان و با برجسته‌کردن خدمات نظام به‌ویژه در استان محرومی مثل کهگیلویه و بویراحمد امیدآفرینی را در جامعه ترویج دهیم.#تیم_شهید_برفی_پور #پیشرفت_کهگیلویه #قله_پیشرفت #پیشرفت_دنا

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...