افزونه جلالی را نصب کنید. 25 ذو الحجة 1445 Monday, 1 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6478 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 765×
حضور «سیدمحمد موحد» پای صندوق رای در دهدشت
28 ژوئن 2024 - 15:59

 

نماینده مردم کهگیلویه بزرگ با حضور پای صندوق در دهدشت رای خود را به صندوق انداخت.

پ
پ

 

به گزارش عصرزاگرس،  سید محمد موحد نماینده کهگیلویه، بهمئی،چرام و لنده امروز با حضور پای صندوق رای در شعبه مسجدالنبی دهدشت در انتخابات شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

حجت الاسلام موحد در گفتگو با خبرنگاران گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی یکی از خواسته های رهبر معظم انقلاب بر اساس مبانی انقلاب بیان شده است.
وی خاطرنشان کرد: حضور ما در انتخابات باعث می‌شود که در عرصه های بین المللی و داخلی حرفی برای گفتن داشته باشیم و اعلام کنیم که ما هم‌چنان پای انقلاب مانده‌ایم و رئیس جمهور کشور خود را با حداکثر آرا انتخاب می‌کنیم.
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس اذعان کرد: در عرصه داخلی وقتی آرا ملت یک آرا قابل قبولی باشد، اقتدار ملت بیشتر خواهد شد و رئیس جمهور احساس تکلیف می‌کند که با تمام توان برای حل مشکلات مردم وارد این عرصه شود.
حجت‌الاسلام موحد تصریح کرد: امیدوارم که بتوانیم شخصی را انتخاب کنیم که در معیارهای رهبر معظم انقلاب فردی توانمند، کارآمد، شایسته و در مدیریت های مختلف نشان داده باشد که می‌تواند این مدیریت بسیار مهم ریاست‌ جمهوری را هم مانند مدیریت‌های قبلی سامان دهد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...