افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در کهگیلویه
24 مارس 2024 - 9:28
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه/ فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در این شهرستان خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس ،سرهنگ سید محمد موسوی اظهار داشت: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقاء نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودروهای فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتور سیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.
وی افزود: در این طرح ۵۹ دستگاه خودرو ، ۵۳ دستگاه موتور سیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند.
موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح ۶۵ نفر معتاد، ۲۲ نفر به جرم سرقت، ۱۷ نفر به جرم قاچاق کالا و ۷۸ نفر به جرم سایر جرایم دستگیر ، ۲۰ قبضه سلاح ، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق.، ۷۲ فقره انواع سرقت را کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه در پایان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...