افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
کلنگ مجتمع اردوگاه سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به زمین زده شد
10 مارس 2024 - 15:39
کلنگ مجتمع اردوگاه سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد در خرمشهر به زمین زده شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس  و به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفان، استاندار کهگیلویه وبویراحمد، سردار خرمدل فرمانده سپاه فتح و جمعی از مسئولان استانی، کلنگ مجتمع اردوگاه سپاه فتح در خرمشهر به زمین زده شد.

سیدعلی احمدزاده در این آیین اظهار داشت: نبود مجتمع اردوگاهی یکی از دغدغه اصلی کاروان راهیان نور کهگیلویه وبویراحمد به مناطق عملیاتی جنوب کشور بود که با چنین اقدام ارزشمندی این مشکل رفع خواهد شد.
وی ضمن قدردانی از همراهی و همکاری مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور و سپاه فتح استان گفت: این پروژه در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای شش هزار و ۵۰۰ متر مربع احداث می شود.
احمدزاده خاطرنشان کرد که این پروژه مهم فرهنگی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانداری و سپاه در مجتمع اردوگاهی شهید باکری خرمشهر اجرایی خواهد شد.
استاندار اظهار داشت: مجری این پروژه معاونت مهندسی و پدافندغیرعامل سپاه فتح است که به منظور رفاه حال زائران راهیان نور و زائران اربعین در مرز شلمچه احداث خواهد شد.
احمدزاده عنوان کرد همچنین در جهت استقبال از کنگره ملی شهدای استان که سال آینده در استان برگزار می شود ۱۰ هزار نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب باید اعزام ‌ شوند که تاکنون بیش از هفت هزار نفر اعزام شدند.
وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور برای دانش آموزان و کارمندان دولت برگزار شد و در ابتکاری جالب امسال نیز دانشجویان به اردوی راهیان نور اعزام شدند که تا قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان یک هزار و ۶۰۰ دانشجو به جنوب اعزام خواهند شد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد همچنین به همراه فرمانده سپاه فتح و دیگر مسئولان استان از یادمان شهدای شلمچه بازدید کردند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...