افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6249 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
جام فوتسال ادارات شهرستان کهگیلویه گرامیداشت دهه فجر (( یادواره شهید الماس خشانی )) در دستان پتروشیمی( + تصاویر)
19 فوریه 2024 - 20:32
تمامی برنامه به استقبال از کنگره سرداران، امیران و ۲۰۰۰ شهید استان برگزار و ۸ برنامه از این برنامه ها به نام و یاد شهدا برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،مسابقات فوتسال جام دهه مبارک فجر۴۰۲ یادواره شهید الماس خشانی که با شرکت ۳۰تیم در سالن سردار شهید سلیمانی شهر دهدشت آغاز شده بود روز دوشنبه ۲۹ بهمن با بازی فینال بین دو تیم آموزش وپرورش دهدشت وپتروشیمی دهدشت و قهرمانی تیم پتروشیمی به خط پایان رسید.

در مراسم اختتامیه این مسابقات رحمان اندیک سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، بیان کرد که در ایام الله دهه مبارک فجر به همت هیات های ورزشی قریب به ۳۵ برنامه فرهنگی ورزشی اجرا کردیم، در ۱۰ برنامه و رشته ورزشی میزبان مسابقات استانی و کشوری بودیم و قریب به ۱۵ هزار نفر اعم از ورزشکار، تماشاگر و… در این برنامه ها شرکت کردند.

اندیک با بیان اینکه تمامی برنامه به استقبال از کنگره سرداران، امیران و ۲۰۰۰ شهید استان برگزار و ۸ برنامه از این برنامه ها به نام و یاد شهدا برگزار شد عنوان کرد که در این برنامه ها یادواره شهید لطف الله بیژنی، شهید محمد حسین پذیرش، شهید کشواد عدالتمند، شهید حاج ابراهیم آران پور، شهید سید جلال موسویان، شهید کیومرث دستنبوی، شهید مسعود نیک محمدی و شهید عبدالمحمد تقوی برگزار و از مقام شامخ شهدا و خانواده شهدا تجلیل صورت گرفت و بیان کرد که گره زدن ورزش به نام و یاد شهدا افتخاریست که جامعه ورزش شهرستان کهگیلویه به آن می بالد و آن را ادامه خواهد داد.

در پایان این مسابقات از فرماندار محترم شهرستان، امام جمعه محترم شهرستان، مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان، خانواده شهدا، شورای محترم اداری،شورای شهر و شهرداری، سازمان ها و نهادها به ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، ناحیه مقاومت سپاه، هلال احمر، نیروی انتظامی، کارکنان اداره ورزش و جوانان، روئسای هیات های ورزشی و مجموعه همکارانشان، داوران، مربیان، پیشکسوتان، مسئولین اماکن ورزشی، تماشاگران، اصحاب رسانه و صداوسیما جهت همکاری و مساعدت در برگزاری برنامه ها تقدیر و تشکر شد.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...