افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
07 فوریه 2024 - 11:31

عشایر کشور در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش موثر ایفا کردند شورای عشایر استان با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور، ومعاون سیاسی، جمعی از مدیران کل استان و نمایندگان عشایر برگزار شد. معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلو یه و بویراحمد در نشست شورای عشایر استان اظهار داشت عشایر به گفته […]

پ
پ

عشایر کشور در عرصه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش موثر ایفا کردند

شورای عشایر استان با حضور رئیس سازمان امور عشایر کشور، ومعاون سیاسی، جمعی از مدیران کل استان و نمایندگان عشایر برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلو یه و بویراحمد در نشست شورای عشایر استان اظهار داشت عشایر به گفته امام راحل(ره) ذخایر انقلاب هستند و در دوره های مختلف به خوبی دین خود را به نطام و انقلاب کشور به ویژه در دفاع از مرزهای کشور ادا کرده اند.

سید جواد هاشمی خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌ های اجرایی با امورعشایری استان شد و گفت: بایست از ظرفیت عشایر در بخش های مختلف به ویژه حفط محیط زیست و منابع طبیعی به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی افزود: عشایر میهن ما لایق بهترین و شیواترین عبارات برای توصیف هستند زیرا این افراد در تاریخ پیش از انقلاب، در شکل گیری انقلاب اسلامی و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در مشکلات و سراشیبی ها و گذرگاه های بسیار خطرناکی که برای انقلاب اسلامی به وجود آمده بود بدون هیچ منتی با اقتدار، اخلاص و شجاعت کامل در صحنه حضور یافتند و از کیان نظام مقدس اسلامی همواره صیانت به عمل آوردند و مردانه در برابر هر زور و استبدادی ایستادند.

وی خاطرنشان کرد: عشایر کشور ما شهدای بسیار ارزشمندی به نظام مقدس اسلامی تقدیم کرده اند و علاوه بر حوزه ایثار در حوزه اقتصاد کشور نیز تاثیر بسیاری دارند.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عشایر لبنیات تولیدی خود شامل لبنیات شیر ، دوغ ، ماست ، کره و … را علاوه بر مصرف خانوار وارد چرخه بازار می کنند و یکی از گردانندگان اقتصادی در جامعه محلی هستند.

وی اضافه کرد: باید به زنان و مردان عشایر در کنار هم در تولید محصولات دامی در کشور سهیم هستند، توجه شود امروز با فراهم شدن زمینه تحصیل فرزندان عشایر، شاهد کسب مدارج عالی آن‌ها در کشور هستیم که این برای ما افتخار است

هاشمی خدمات رسانی به عشایردر ۴۰سال انقلاب خدمات بسیار ارزشمندی در حوزهای مختلف به عشایر از قبیل اب رسانی چ جاد های دسترسی انجام شد که دستگاههای متولی و خدمات رسان وظیفه داردند نهایت همکاری را با این قشر از جامعه در دستور کار خود قرار دهند

 

 

شایان نادری رئیس سازمان امور عشایر کشور، ضمن قدردانی از استانداری کهکیلویه و بویراحمد در راستای حمایت از امور مرتبط با عشایر، گفت: همراهی و همکاری استانداری در امور عشایر مثال زدنی و قابل تقدیر است و شایسته است همکاران ما در استان کهگیلویه و بویراحمد از این همراهی نهایت بهره و استفاده را ببرند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...