افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
وزارت جهاد کشاورزی توجه ویژه به پروژهای این بخش داشته باشد
06 فوریه 2024 - 20:02
استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: کشاورزی جایگاهی مهم در عرصه اقتصادی و اشتغال این استان دارد و انتظار داریم وزارت جهاد کشاورزی توجه ویژه‌ای به طرح‌های این بخش داشته باشد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس و به نقل از  روابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، سید علی احمدزاده امروز سه شنبه به همراه وزیر جهاد کشاورزی با حضور در شهرستان گچساران از کشتارگاه صنعتی طیور لیشتر گچساران زیر مجموعه زنجیره تولید گوشت مرغ زردانه بازدید کرد.

استاندار در این بازدید گفت: این طرح با سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم یک هزار و ۱۰۰ نفر در منطقه لیشتر گچساران در دست احداث است.
وی بیان کرد: در هر ساعت ۶ هزار قطعه مرغ در این کشتارگاه کشتار می شود و سردخانه پنج هزار تنی این کارخانه موجب تنظیم قیمت مرغ در بازار می‌شود.
وزیر جهاد کشاورزی هم با اشاره به اینکه صنایع تبدیلی و تکمیلی از نیازهای کهگیلویه وبویراحمد است، گفت: جلسات خاصی برای استان برگزار می کنیم که در توسعه و پیشرفت استان سهمی داشته باشیم.
محمد علی نیکبخت با اشاره به اینکه هیچ ممنوعیتی برای صادرات نداریم، گفت: اولویت حوزه جهاد کشاورزی تامین نیازهای داخلی است اما یکی از راه هایی که تولید داخل را حمایت کنیم صادرات محصولات کشاورزی است.
وی با اشاره به اینکه صادرات به کشورهای همسایه در اولویت است، گفت در حال حاضر عوارض صادراتی محصول گوجه فرهنگی صفر است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...