افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6246 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
شیوع کرونا در همه شهرستان‌های استان نگران کننده است
22 آگوست 2021 - 15:02
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کرونا در همه شهرستان‌های استان نگران کننده است.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس؛حسین کلانتری ظهر یکشنبه در نشست ستاد کرونای استان افزود: متأسفانه شیوع کرونای دلتا در استان زیاد بوده و اوضاع در سه شهرستان نیز نگران کننده است.

وی با بیان اینکه در شهرستانهای مارگون، لنده و چرام نیز شیوع کرونا بسیار زیاد است، گفت: شرایط بد است و بسیار نگران هستیم.

استاندار تصریح کرد: در تعطیلی یک هفته‌ای در استان، مردم، اصناف و اتحادیه‌ها با ستاد کرونای استان و شهرستان همکاری خوبی داشتند و نیروی انتظامی نیز کنترل ورودی‌های استان را به خوبی انجام داد و راه‌های اصلی بسته بود.

کلانتری با بیان اینکه راه‌های فرعی و روستایی نیز باید کنترل شود، اظهار داشت: باغات، تفرجگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی تا پایان هفته تعطیل هستند.

وی افزود: رستوران‌ها تنها باید به شکل بیرون‌بر و با رعایت همه پروتلکهای بهداشتی فعالیت کنند.

استاندار با بیان اینکه کنترل بیماری تنها با رعایت پروتکل‌ها و واکسیناسیون میسر می‌شود، گفت: کسانی که واکسن زده‌اند نیز باید ماسک زده و فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی افزود: اکنون در شرایطی هستیم که ابتلاها به صورت خانوادگی شده و یک فرد از یک خانواده باعث می‌شود که همه افراد خانواده درگیر این بیماری شوند و تعداد بیماران بدحال افرایش یابد.

کلانتری تصریح کرد: رعایت پروتکل‌ها، زدن ماسک و حضور نیافتن در اجتماعات و دورهمی های خانوادگی ضامن سلامتی افراد و جامعه است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...