افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6280 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آموزش ۳۰۰ حرفه مختلف در سازمان فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد
02 ژانویه 2024 - 11:11
مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سازمان در ۳۰۰ حرفه و رشته مختلف به علاقمندان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.
پ
پ

به گزارش  عصر زاگرس  هدایت در نشست شورای مهارت استان افزود: از ابتدای امسال تاکنون، بیش از ۲۵ هزار نفر دردوره‌های مختلف آموزشی این سازمان شرکت کردند.

وی اضافه کرد: در مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای استان همزمان با طرح ملی مهارت افزایی، آموزش‌ های لازم در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و فرهنگ و هنر برای ۱۹ گروه هدف، ارائه می‌شود.

هدایت با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۱ مرکزآموزشی دولتی و ۱۴۰ آموزشگاه خصوصی در استان، مهارت‌ های مورد نیاز جامعه هدف را آموزش می‌دهند گفت: آموزش‌ های مهارتی در این مراکز برای دانشجویان، دانش آموزان، روستائیان، زندانیان، کارمندان و سربازان اجرا می‌شود.

مدیر کل سازمان فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به مشکلات آموزشی این سازمان گفت: مهمترین مشکل مراکز آموزشی فنی و حرفه‌ای موازی کاری برخی از دستگاه‌ های دولتی است که بدون آموزش گواهینامه مهارت صادر می‌کنند.
هدایت با اشاره به مشکل کمبود اعتبارات این سازمان افزود: با توجه به این که آموزش‌ ها باید به روز باشد، کمبود اعتبارلازم برای بهسازی و نوسازی تجهیزات و خرید مواد مصرفی، کیفیت آموزش‌ها را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...