افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6280 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
لزوم به روز شدن رشته‌های فنی و حرفه‌ای
02 ژانویه 2024 - 11:09
ظرفیت خوبی برای توسعه برخی رشته‌های فنی حرفه‌ای از جمله هوش مصنوعی در پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که باید از آن بهره جست.
پ
پ
به گزارش عصر زاگرس ، احسان عسکری با اشاره به اینکه در سفر دور دوم دولت به استان، فنی و حرفه‌ای به خوبی دیده شد، گفت: ۳۰ میلیارد تومان برای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و ۶۰ میلیارد تومان برای تجهیزات و امکانات در این زمینه در سفر دور دوم دولت به استان اختصاص داده شد.
وی با تاکید بر اینکه برخی از رشته‌های فنی و حرفه‌ای باید به روز شوند و رشته‌های جدیدی نیز باید ایجاد شود افزود: ظرفیت خوبی برای توسعه برخی رشته‌ها مانند هوش مصنوعی در پارک علم و فناوری استان وجود دارد.
معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تعریف چهار زنجیره ارزش راهبردی و یک برنامه محوری برای استان خبر داد و اضافه کرد: گیاهان دارویی، آبزی پروری و شیلات، گردشگری، پتروشیمی، پالایشگاه و صنایع پایین دست نفت و گاز و فرآوری بلوط و مشتقات بخش‌هایی است که برای استان تعریف شده‌است و ضروری است که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به این سمت سوق داده شود.
عسکری ادامه داد: بیش از هزار میلیارد تومان اعتبارات تبصره ۱۸ است که بسیاری از این توزیع اعتبارات مبتنی بر همین گواهی‌ها است، بنابراین اگر جایی گواهی صوری صادر می‌شود اطلاع دهید تا برخورد کنیم.
معاون اقتصادی استانداری در پاسخ به پرداخت نشدن تسهیلات به دارندگان کارت مهارت فنی و حرفه‌ای معتبر توسط بانک‌ها، گفت: بانک‌ها با دارندگان گواهی مهارت فنی و حرفه‌ای جهت دریافت تسهیلات اشتغالزایی همکاری کنند.
وی تصریح کرد: بانک‌ها از محل تبصره ۱۶ در سال گذشته ۶۰۰ میلیارد تومان پرداختی به متقاضیان داشتند و انتظار می‌رود در زمینه پرداخت تسهیلات ماده ۱۸ به متقاضیان واقعی همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...