افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6283 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
در روز مربی صورت گرفت  تجلیل از خدمات ۲۷ ساله مربی تکواندو از طرف رئیس شورای جهادی شهرستان کهگیلویه (+تصاویر)
31 اکتبر 2023 - 0:39
بسیاری از افراد موفق در زمینه ورزش موفقیت خود را مدیون دلسوزی وزحمات بی دریغ مربی خود هستند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،در تاریخ ۱۴۰۲/۸/۸ ریاست ورزش و جوانان شهر سوق و رئیس شورا جهادی شهرستان کهگیلویه با حضور در باشگاه تکواندو استاد نادر فرجام فر با اهدا لوح تقدیر ، تندیس شهید قاسم سلیمانی و جوایزی،از زحمات ۲۷ساله این مربی پیشکسوت تقدیر و تشکر کردند.

در این دیدار کیومرث دوستکام ریاست ورزش و جوانان بخش سوق عنوان نمودند،افرادی که در عرصه ورزشی فعالیت می کنند بخوبی می دانند که نقش یک مربی تا چه اندازه در پیشبرد ورزش وکسب موفقیت چه تیمی چه انفرادی مهم و موثر است.

بسیاری از افراد موفق در زمینه ورزش موفقیت خود را مدیون دلسوزی وزحمات بی دریغ مربی خود هستند و مربیان نه تنها در میادین ورزشی بلکه در زندگی شخص نیز به عنوان الگو و قهرمان شاگردانشان شناخته می شوندو استاد فرجام فر از چنین مربیانی بوده که بیش از 30سال به عنوان مربی در این رشته در شهر سوق و شهردهدشت فعالیت کردند وهنوز هم با شور و اشتیاق در خدمت ورزش هستند.

سید میلاد توسلمند رئیس شورای جهادی شهرستان کهگیلویه که خود از مربیان خوب تکواندو هستند بیان کردند: دلسوزی و تلاش استاد فرجام فر در تعلیم و تربیت، انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و محبت آمیز با شاگردان و ایجاد فضایی دلنشین برای یادگیری،از صفات استاد در سر کلاس تکواندو هستند که حفظ این صفات پس از سالیان دراز قابل ستایش است.

ایشان پدر تکواندو سوق هستند و از سالیان قبل از ورود من به کلاس ایشان، شنیده بودم که در ابتدای کار حتی مکانی برا تمرین نداشتند و با تلاش و پیگیری خودشان امکاناتی به این ورزش اختصاص داده شد.

وجود تکواندو در این شهر را با گذشت این همه سال همچنان مدیون استاد فرجام فر هستیم.

توسلمند اضافه نمودند:مربیگری تنها آموزش یک رشته ورزشی به افراد نیست، بلکه یک مربی ورزشی خوب خصوصیاتی دارد که می تواند علاوه بر تقویت و پرورش جسم ورزشکاران به رشد و تعالی ذهن و روح آنان هم بپردازد و آنان را در مسیر موفقیت در ورزش و زندگی کمک نماید.

یک مربی ورزشی خوب نه تنها باید در جنبه های مختلف علمی و عملی مهارت‌های لازم را داشته باشد، بلکه باید در زمینه ورزشی خود نیز حضوری فعال داشته و بر تجربه‌های خود بیافزاید و همچنین یک روانشناس خوب باشد و من تمام این نکات را از استاد فرجام فر یاد گرفتم و تا جایی که توانستم در کلاس به شاگردانم آموزش دادم و آموزش خواهم داد.

لازم به ذکر است سید میلاد توسلمند رئیس جهادی شهرستان کهگیلویه وعضو مجمع ملی جهادگران کشور دارای کمربند مشکی دان ۳ تکواندو واز مربیان این رشته ورزشی می باشد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...