افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6283 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امام جمعه سوق: دفاع رهبرانقلاب از مردم شعیه وسنی سیستان وبلوچستان در برابر دشمن وباطل کردن تصاویر غلط از این منطقه در افکار عمومی بود
15 سپتامبر 2023 - 19:22
سیاستگذاران فرانسوی به‌دلیل وابستگی‌های پنهان با لابی صهیونیسم، همواره در تلاش برای اسلام‌هراسی گام بر می‌دارند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۴ شهریور مصادف با ۲۹ صفر۱۴۰۲ با حضور اقشار مختلف مردم شهر سوق به امامت حجت الاسلام والمسلمین شیخ مهدی کیانی اصل امام جمعه این شهر در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) اقامه گردید.

خطیب جمعه شهر سوق درخطبه دوم به بیان گروه بحران و نقشه‌های او برای تضعیف ایران قوی پرداختند وبیان داشتند:آمریکا به عنوان دشمن اصلی جمهوری اسلامی همواره به‌دنبال عملی کردن طرح خصمانه خود در زمینه تجزیه ایران است و در این راستا واشنگتن طرح‌های متعددی برای بحران‌سازی در ایران با ایجاد و دامن‌زدن به اختلافات قومی و مذهبی، بحران‌سازی جنسیتی با ادعای حمایت از زنان ایرانی و حقوق آن‌ها دارد که به ویژه در ناآرامی‌های سال گذشته بسیار مورد تأکید قرار گرفت.

احداث ایستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی موساد در شمال عراق و جمهوری آذربایجان با هدف پایش و خرابکاری و همچنین هجوم سیل پناهندگان افغانستانی به ایران و ایجاد جنگ قومی و مذهبی در افغانستان و منطقه با انحراف افغانستان از پیگیری روند سیاسی برای تشکیل دولت وحدت ملی و فشار اقتصادی به این کشور با هدف سوق‌دادن مردم افغانستان به گروه‌های تروریستی از جمله برنامه‌های آمریکا در حوزه امنیتی ایران است.

با هوشیاری و شناخت نقشه دشمن و عدم غفلت از طراحی‌های شیطانی خود و نیز شناخت درست صحنه و اتخاذ مواضع بصیرانه،این‌بار نیز دشمن غدّار در خواب‌های آشفته خود پنبه دانه خواهد دید.

شیخ مهدی کیانی اصل به دیدار اخیر مردم سیستان و بلوچستان با رهبر معظم انقلاب پرداختند وبیان داشتند:این دیدار در واقع جلسه دفاع رهبری از مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در برابر دشمن و باطل‌کردن تصاویر غلط از این منطقه در افکار عمومی بود.

مهترین سؤال این است که رهبری برای همه فعالین داخل و خارج از سیستان و بلوچستان در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی و حتی اقتصادی چه نقشه راه و چارچوب رفتاری راهبردی تعیین کردند.

به نظر می‌رسد که مهم‌ترین این موارد به شرح ذیل است:

الف: مقابله با القای تصویر غلط از سیستان و بلوچستان.

ب: توجه‌دادن به نقشه کلان دشمن در جهت سوریه‌سازی ایران، بهم‌زدن وحدت و امنیت ملی.

ج: پرهیز از هر نوع اقدام و غفلت که موجب خوشحالی و یا تکمیل جدول و نقشه دشمن می‌شود.

د: کنار گذاشتن همه اختلافات مذهبی، سیاسی، گروهی و قومی پای منافع ملی و ملت ایران.

ه: توجه‌دادن مجدد همگان به مصوبات راهبردی سال ۸۱ رهبری درباره سیستان و بلوچستان.

امام جمعه شهر سوق به مسئله آزادی به سبک فرانسوی وبرخوردهای دولت فرانسه با دانشجویان اشاره وگفتند:به گزارش رویترز، فقط در سال ۲۰۰۶ بیش از چهار هزار نفر در فرانسه به اسلام گرویده‌اند. بر همین اساس، کشور فرانسه در سال‌های اخیر تلاش کرده تا فشار گسترده و مستمری را بر روی جمعیت مسلمان این کشور وارد کند تا جلوی انتشار اسلام در این قاره گرفته شود.

ایجاد محدودیت مداوم بر پوشش دانشجویان مسلمان که زمینه را برای اخراج آنها از مدارس و دانشگاه‌ها فراهم می‌کند، در همین راستا صورت می‌گیرد.

سیاستگذاران فرانسوی به‌دلیل وابستگی‌های پنهان با لابی صهیونیسم، همواره در تلاش برای اسلام‌هراسی گام بر می‌دارند.

بهانه‌ی این اقدام دولت فرانسه، پوشیدن لباسی به نام «عبا» از سوی دانشجویان مسلمان است.

دولت فرانسه، این اقدام را تبلیغ اسلام در فضای دانشگاهی معرفی کرده است.

این کشور مدعی آزادی و سکولاریسم است اما در عمل، به‌دنبال ایجاد فضایی برای فشار به ادیان الهی و پیش بردن فضای ولنگاری اخلاقی است.

در واقع چیزی که این روزها در فرانسه جریان دارد، آزادی پوشش نیست؛ اجبار به بی‌پوششی است. به بهانه‌ی آزادی و سکولاریسم، ایدئولوژی‌های منحرف مانند همجنسبازی و برهنگی در این کشور مطرح می‌شود.

پیشتازان زن‌کُشی و زن‌ستیزی، ایران اسلامی را به‌خاطر نقض حقوق زنان متهم می‌کنند و با استفاده ابزاری از شعارهای دروغین به زعم باطل خود تلاش می‌کنند بر محاسبات و رفتارهای مسئولان و مردم ایران تاثیر بگذارند.

 

در انتهای خطبه دوم خطیب جمعه شهر سوق به نقش امام رضا(ع) و فرهنگ‌بانی نهضت عاشورا پرداختند و بیان داشتند:باید فرهنگ‌بانی نهضت عاشورای حسینی علیه السلام را یکی از بزرگترین برکات وجود مبارک حضرت ثامن الحجج علیه السلام دانست.

در بیانات گوهربار آن حضرت روایاتی وجود دارد که مربوط به اقامه عزا و فرهنگ عزاداری برای سید و سالار شهیدان علیه السلام است.

قَتل اللهُ من قَتلَک بالأیدی و الألسن

یکی از عبارات مشترک زیارت‌نامه‌های امام حسین و امام رضا صلی الله علیهما، این فقره است که: «قَتَلَ اللَّهُ مَنْ قَتَلَكَ بِالْأَیدِی‌ وَ الْأَلْسُنِ‌» یعنی خدا نابود کند کسانی‌که با دست و زبان قاتل شما شدند. این عبارت گویای این حقیقت است که اساساً ائمه اطهار صلی الله علیهم، به دو صورت و به دو مرحله ترور می‌شوند و به شهادت می‌رسند: ترور شخصی و ترور شخصیتی.

یعنی قبل از جنایت قتل و شهادت رهبران الهی، جریان طاغوت ابتدا ایشان را از مقام الهی‌شان کنار زدند و پائین کشیدند و تقدس ایشان را در جامعه انکار کردند و ایشان را نزد افکار عمومی تنزل دادند و ایشان را از مقام برگزیدگی الهی به شهروندان عادی بلکه پائین‌تر شهروندان باغی و یاغی العیاذ بالله تبدیل کردند و سپس به راحتی ایشان را به شهادت رساندند.

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...