افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6251 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۱۱۹ میلیارد تومان در سفر دور دوم به حوزه بانوان استان اختصاص داده شد
30 جولای 2023 - 14:29
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۹ میلیارد تومان در سفر دور دوم رئیس جمهور به حوزه زنان و خانواده در استان اختصاص داده شد.
پ
پ

به گزارش عصـرزاگـرس، عاطفه سادات مدبرنژاد در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه، سرکار خانم دکتر خزعلی معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور در دولت سیزدهم در این خصوص توجه ویژه به استان داشتند، اظهار کرد: این میزان اعتبار در تاریخ این استان بی سابقه بوده است.
وی تصریح کرد: ۲۰ میلیارد تومان برای ساخت سه پارک بانوان، ۶۰ میلیارد تومان برای ساخت چهار بازارچه دائمی فروش محصولات زنان و ۵ میلیارد تومان برای ساخت سالن ورزشی بانوان اختصاص داده شد.
به گفته مدبرنژاد، ۴ میلیارد تومان برای حمایت از صندوق های خرد زنان روستایی و عشایری، ۱۰ میلیارد تومان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و راه اندازی مرکز جامع حمایت و توانمندسازی زنان استان، ۱۰ میلیارد تومان برای توانمندسازی و آموزش زنان روستایی و عشایری در سطح ۹ شهرستان اختصاص داده شد.
وی خاطرنشان کرد: ۱۰ میلیارد تومان برای احداث شیرخوارگاه کودکان بی سرپرست در نظر گرفته شد.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: البته به غیر از این اعتبارات طرح ها و پروژه های دیگری در بخش های اقتصادی و زیربنایی که جنبه عمومی دارد حوزه بانوان نیز دیده شده است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علاوه بر این اعتبارات بر اساس بند ح تبصره ۹ بودجه ۱۴۰۲ باید یک درصد از اعتبارات هزینه ای دستگاه های اجرایی استان در حوزه زنان و خانواده هزینه شود.
مدبرنژاد بیان کرد: سند راهبردی حوزه زنان و خانواده استان به تمام دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است و توقع می رود برنامه هایی که اجرا می شوند بر اساس سند راهبردی حوزه زنان و با نظارت حوزه زنان و خانواده استانداری باشد.
وی با اشاره به بند ع تبصره ۹ افزود: در راستای اجرایی سازی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت لازم است دستگاه های اجرایی استان در خصوص راه اندازی اتاق مادر و کودک در اداره خود، اهتمام جدی داشته باشند تا زنان با فراغ بال بیشتری در محل کار حضور یابند البته که با جدیت پیگیر این موضوع خواهیم بود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...