افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازگشایی تونل ریزشی شماره ۴ قطعه سوم پاتاوه دهدشت (+فیلم)
25 ژوئن 2023 - 8:07
باحضور مسئولان آیین بازگشایی تونل ریزشی شماره ۴ قطعه سوم پاتاوه دهدشت برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عـصــرزاگــرس، با حضور فرماندار ،دادستان ،رئیس دفتر نماینده کهگیلویه،بخشدار مرکزی،فرمانده سپاه کهگیلویه،مدیرکل راه و شهرسازی،رییس راهداری شهرستان و جمعی از مسئولان آیین بازگشایی تونل ریزشی شماره ۴ قطعه سوم جاده پاتاوه_دهدشت در محل تونل برگزار شد.

فرماندار کهگیلویه در این آیین اظهار داشت: این جاده از مصوبات سفر مقام معظم رهبری است و تا سال ۹۹  حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

  سیدعبدالعزیز موسوی گفت: اوج فعالیت این محور از سال ۹۹ بود بطوریکه امروز کار در مراحل پایانی است و این جاده بزودی افتتاح و زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بنابراین گزارش در ۳ سال اخیر با پیگیری های شبانه روزی نماینده کهگیلویه اعتبارات قابل قبولی به این جاده اختصاص داده شد و بزودی در سفر رئیس جمهور به مرحله افتتاح خواهد رسید. 

(فیلم بازگشایی تونل شماره ۴)

دیدگاه های مردم

  1. سال ۹۶ از مسیر دشت قاضی به دم عباس از این جاده به سمت یاسوج عبور کردم آنموقع بیشتر خاکبرداری تا نزدیک تونل ریزشی انجام گرفته بود و پلهای روی دره بزرگ نرسیده به تونل را شروع کرده بودند تا چند صد متر قبل از اون دره بزرگ هم زیرسازی شده بود
    از گندیخوری تا دهنو روداب حدود ۷۳ کیلومتر آسفالت شده بود و از دهدشت تا پل قلعه دختر هم زیرسازی و آسفالت شده بود. از دهنو روداب تا قلعه دختر حدود ۳۰ کیلومتر است که خیلی از کارهای خاکبرداری و حاکریزی هم انجام شده بود و پلها هم در دست ساخت بودند. این آقایون از خدا ،مردم خجالت نمی کشند این همه شعار می دهند و واقعیتها را انکار می کنند نزدیک به ۱۰۰ کیلومتر از جاده ۱۳۴ کیلومتری جاده گندیخوری به دهدشت قبلأ آسفالت شده بود.
    چطور۱۰۰ کیلومتر ۴۴ در صد کار اکست و ۳۴ کیلومتر ۵۶ درصد!!!!!!!

    پاسخ
  2. عاقلان دانند درکدام دوره انجام گرفت کارش
    خدا را ناظربراعمال خودبدانیم وکمتردروغ بگوییم وعوام فریبی کنیم
    دردولت قبل خودم ازش ترددمیکردم فقط خرده کاریاش مونده بود

    پاسخ
  3. سی گرمسیریل بدنوابی …

    پاسخ
  4. خدایا به کی باور کنیم پایان دوره دکتر روحانی که ازاین جاده عبور میکردیم قرار بود جاده راافتتاح کنند که تونل ریزش کرد حالا فرماندار میگه ۴۴ درصد این هم دروغ قرن

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...