افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6280 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آئین غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا چرام +تصویر
25 ژوئن 2021 - 1:03
به مناسبت هفته قوه قضائیه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، گلزار شهدای شهرچرام غبارروبی و عطرافشانی شد.
پ
پ

به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان، گلزار شهدای شهرچرام غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش عصرزاگرس ؛به مناسبت هفته قوه قضائیه گلزار شهدا چرام غبارروبی و عطر افشانی شد.
​​​​​​ در این مراسم جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، قضایی ، رئیس دادگستری ؛دادستان و‌جمعی از کارکنان دادگستری شهرستان چرام حضور داشتند.
رئیس دادگستری شهرستان چرام در این آئین معنوی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بهشتی و شهدای قوه قضائیه اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

احمدی پور با اشاره به رشادت فرزندان شهرستان چرام در دفاع مقدس بیان کرد:ما امروز در سنگر قوه قضائیه وظیفه داریم راه شهدا را ادامه دهیم و آرمان های شهدای عزیز که حق طلبی و عدالت است را اجرا کنیم .

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...