افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6283 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امام جمعه سوق      درطول یکسال از عمر دولت انقلابی انجام ۳۱ سفر استانی وشنیدن دغدغه های مردم بسیار اقدامی جهادی وزیبا بود
26 آگوست 2022 - 16:55
قطعی مکرر برق خسارت های میلیاردی را به مردم وارد کرده که باید حتماً اداره برق جبران خسارت کند.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،نماز عبادی سیاسی جمعه سوم شهریور ۱۴۰۱ شهر سوق باحضور اقشار مختلف مردم به امامت حجت الاسلام والمسلمین مهدی کیانی اصل در مسجد جامع صاحب الزمان (عج) این شهر وبه نیابت از شهید والا مقام روحانی شهید سید محمد نقی صالحی زاده اقامه گردید

خطیب جمعه شهر سوق به روز هشتم شهریور و انفجار دفتر نخست وزیری توسط منافقین و شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر روز تروریسم و هفته دولت اشاره و این هفته را به دولتمردان خدوم تبریک و تهنیت عرض نمودند.

ایشان بیان داشتند دولت خدمات ارزشمندی را در این یکسال انجام داد. از جمله : مهار کرونا و واکسیناسیون ، سفرهای استانی و دیدار با مردم و شنیدن دغدغه های مردم که در طول یک سال ۳۱ سفر استانی بسیار اقدامی جهادی و زیبا بود. تابستان بدون خاموشی با توجه به اینکه امسال یکی از سالهایی بود که گرمای بی سابقه ای داشت ، هرچند که متاسفانه در استان ما به خاطر بی توجهی و بی تدبیری بعد از سیلاب ها مردم مشکل برقی داشتند و قطعی مکرر برق خسارت های میلیاردی را به مردم وارد کرده که باید حتماً اداره برق جبران خسارت کند.

پرداخت مزایا و حقوق بدون تاخیر کارمندان ، دیپلماسی منطقه‌ای ، افزایش صادرات نفت ، پرداخت بدهی های دولت قبل عدم استقراض از بانک مرکزی

اما متاسفانه گرانی‌های افسارگسیخته و عدم نظارت ها عملکرد خوب دولت را زیر سلطه خودش قرار داده است و امروز مطالبه مردم ، مبارزه با گرانی و فساد ، برپایی عدالت ورزی ، احیای اعتماد و امید به مردم و ایجاد تحول در قوه مجریه است.

مهدی کیانی اصل گفتند وقت کشی آمریکا نشانه استیصال او در مواجهه با ایران است

آمریکا با وقت کشی و تعلل می خواهد ایران را دچار سختی و فرسایش کند و با فضاسازی داخلی توسط دلدادگان غرب ، دولتمردان نظام اسلامی را در کوتاه آمدن در برابر زیاده خواهی های استکبار وادار کند.

و البته بدانند که ملت ایران هرگز از منافع و مصالح حقیقی خود کوتاه نخواهد آمد.

ایران انقلابی راه شکوفایی اقتصادش را در تکیه بر ظرفیت های داخلی و خنثی‌سازی تحریم‌ها یافته است و این اروپا است که باید فکری برای ماههای سخت زندگی شهروندانش پیدا کند.

امام جمعه سوق به روز هشتم شهریور قانون عملیات بانکی بدون ربا و روز بانکداری اشاره وبیان داشت

بانکداری اسلامی دغدغه دیرین امامین انقلاب بوده و است.

سرمایه گذاری نقش تعیین کننده ای در رشد اقتصادی دارد و بانک ها نقش بسزایی را در تامین سرمایه های اقتصادی دارند ، با توجه به اینکه بانکها در اقتصاد وظیفه تجهیز و تخصیص منابع مالی را به عهده دارند نقش آنها برای توسعه اقتصادی در هر جامعه ای انکار ناپذیر است.

بانک ها برای نظام اقتصادی می توانند نقش تیغ دو دم را ایفا کنند یعنی هم میتوانند یک نظام اقتصادی را شکوفا کنند و هم می توانند آن نظام را به انحطاط سوق دهند.

اصلاح دستگاه بانکی بزرگترین سنگر اقتصادی امروز است.

امروز یکی از همت های دولت فعلی این است که بانکداری اسلامی بدون ربا را کامل اجرا کنند. جریمه تاخیر با است و ربا هم حرام است و اعلان جنگ با خدا و پیامبر است.

بانک ها حق ندارند جریمه تاخیر بگیرند اما مردم هم سعی کنند که اقساط را به موقع پرداخت کنند تا در دام ربایی که متاسفانه در جامعه هست واقع نشوند.

وزیر اقتصاد می‌خواهیم

باید صورت های مالی شرکت های دولتی را به صورت شفاف برای مردم منتشر کنند.

باید تمام کسانی که تخلف آنها در فولاد مبارکه محرز شد از کار برکنار شوند و به تخلفات آنها در مراجع صالح رسیدگی شود.

باید با اشد به مجازات با آنها برخورد شود تا عبرتی برای دیگران باشد و اعتماد مردم را به قوه قضاییه افزایش پیدا کند ، البته باید بسترهای ربا را از بین ببریم. درنماز جمعه این هفته همچون هفته های گذشته قسمتی هایی وصیت نامه شهیدی دیگری از سوق روحانی شهید سید محمد نقی صالحی زاده قرائت وسپس مرثیه سرای ومداحی کربلایی امیر حسین صفرپور در وصف شهدای کربلا برگزار گردید

 

خبر وگزارش : کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...