افزونه جلالی را نصب کنید. 5 ذو القعدة 1445 Sunday, 12 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6299 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
زمین‌خواری با نام آغل گوسفندان در کهگیلویه و بویراحمد
12 جولای 2022 - 15:44
معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یک نوع زمین‌خواری در استان ما رایج شده است گفت: بافت زمین‌هایی را در دل منابع طبیعی به برخی افراد واگذار می‌کنند تا آغل گوسفندان در آن راه اندازی شود متاسفانه این گونه واگذاری‌ها تنها منجر به زمین خواری می‌شود.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،نشست کمیسیون زیربنایی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست معاون عمرانی استاندار برگزار شد در این نشست ابتدا معاون عمرانی استاندار با انتقاد شدید از مدیرانی که در جلسات حضور پیدا نمی‌کند یادآور شد چرا باید در نشست مهمی مانند؛کمیسیون امور زیربنایی که تصمیمات مهمی در آن گرفته می‌شود مسئولان شرکت نداشته باشند تا بتوانیم برای استان تصمیم‌گیری کنیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه قطعاً با چنین مدیرانی برخورد قاطع خواهیم کرد گفت: باید اصول مدیریتی مد نظر مدیران قرار گیرد که یکی از آنها حضور به موقع در جلسات و نشست های مهم استانی است.

 

در ادامه معاون سازمان بازرسی استان کهگیلویه و بویراحمد به نوعی زمین‌خواری در استان اشاره کرد و گفت: کاش مسئولان امور اراضی و منابع طبیعی اکنون در جلسه حضور داشتند تا موضوعی مهم مطرح می‌شد.

 

وی با بیان اینکه یک نوع زمین‌خواری در استان ما رایج شده است گفت: زمین‌هایی را در دل منابع طبیعی به متراژ های ۳۰۰ و ۴۰۰ متر به برخی افراد واگذار می‌کنند تا آغل گوسفندان در آن راه اندازی شود.

 

دانشی یادآور شد: متاسفانه این گونه واگذاری‌ها تنها منجر به زمین خواری می‌شود و اکنون در استان ما با نام آغل گوسفندان زمین‌خواری صورت می‌گیرد.

 

وی سپس با بیان اینکه دوستان گردشگری توضیح دهند آیا طبق طرح جامع گردشگری درخواست هایی که داده شده ضرورت دارد یا خیر گفت: باید مراقب بود که برخی با ترفند آغل گوسفندان و برخی هم با ترفند طرح‌های گردشگری در حال زمین خواری هستند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...