افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6280 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
حمایت های ویژه بنیاد مستعضفان از کهگیلویه و بویراحمد
09 ژوئن 2022 - 0:08
رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: همیشه حمایت ویژه از کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار بوده و هست.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،استاندار در جلسه‌ای که با حضور رییس بنیاد مستعصفان برگزار شد گفت: خدمات مطلوبی و قابل تقدیری به وسیله بنیاد مستضعفان کشور در کهگیلویه و بویراحمد انجام شده و طرح های خوبی نیز در دست اجرا است.

سید علی احمد زاده با بیان اینکه کهگیلویه و بویراحمد استانی کم برخوردار است، افزود: این استان از ظرفیت های بسیاری خوبی در زمینه های مختلف برخوردار بوده و توسعه این استان نیازمند سرمایه گذاری و استفاده مطلوب از این ظرفیت ها است.

وی با بیان اینکه منابع آبی بسیار خوبی در این استان است گفت: سدسازی از مهمترین ظرفیت های این استان است و در سالهای اخیر سدهایی نیز احداث شد ولی این سدها برای این استان و رفع تنش آبی چندان راهگشا نیست.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از رییس بنیاد مستضعفان خواست تا نگاهی ویژه و حمایتی به این استان داشته باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه با بیان اینکه قطعا این سفر دستاوردهای بسیاری خوبی برای استان به همراه دارد گفت: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت بسیاری مطلوبی در حوزه گیاهان دارویی برخوردار است و توسعه این بخش نه تنها به تولید و اقتصاد این استان کمک می کند بلکه اشتغالزایی بسیار مطلوبی را نیز به همراه دارد.

مهدی روشنفکر افزود: نبود خدمات زیربنایی مانند جاده، راه، آب آشامیدنی در برخی مناطق این استان مانند سیلاب و کلوار، زیلایی موجب شد تا نتوانیم از ظرفیت های و پتانسیل های موجود در این منطاق استفاده کنیم.

رییس بنیاد مستعضفان با بیان اینکه حمایت های ویژه ای از استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار بوده و هست گفت: فردا به همراه مسئولان از شهرستان لنده و بخش دیشموک بازدید می کنیم و بدون شک راهکار های لازم برای توسعه این مناطق برای کمک به مردم این منطقه در دستور کار قرار می گیرد.

 

پرویز فتاح با بیان اینکه یک واحد گاوداری زیر نظر این بنیاد در استان راه اندازی شد، گفت: همه حمایت های لازم چه به لحاظ نهاده های دامی و چه به لحاظ منابع مالی را از این واحد انجام می دهیم و توسعه این واحد نیز بدون شک در دستور کار قرار می گیرد.

 

وی با تاکید بر اینکه این بنیاد آماده است تا یک واحد گاوداری سه هزار راسی دیگر را در این استان راه اندازی کند، افزود: صفر تا صد راه اندازی این واحد را بنیاد مستضعفان کشور به عهده می گیرد و فقط مسئولان کهگیلویه و بویراحمد محل احداث این گاواری را مشخص کنند.

 

رئیس بنیاد مستضعفان کشور همچنین به راه اندازی واحد‌های راکد در این استان اشاره کرد و گفت: بنیاد مستعضفان این مهم را در دستور کار قرار می دهد زیرا با انجام این مهم هم تولید و اقتصاد استان شکوفا می شود هم اشتغالزایی بسیار خوبی را به همراه دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه احداث و توسعه بانک و بیمه سینا در استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار می گیرد اضافه کرد: بدون شک شعبه های بانک و بیمه سینا در مناطق کمتر برخوردار نیز راه اندازی می شود.

 

پرویز فتاح با بیان اینکه تسهیلات ارزان قیمت با هدف اشتغالزایی در اختیار این استان قرار می گیرد گفت: دو هزار واحد مسکونی برای نیازمندان به وسیله بنیاد مستضعفان کشور در کهگیلویه و بویراحمد ساخته می شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...