افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6281 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
معدوم سازی ۳۰۰ عدد قلیان در دهدشت به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات (+تصاویر)
28 می 2022 - 13:09
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه گفت: به مناسبت هفته ملی بدون دخانیات بیش از ۳۰۰ عدد قلیان در دهدشت معدوم سازی شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه؛ دکتر سید منصور تقوی با اعلام این خبر تصریح کرد : این تعداد قلیان طی یک سال گذشته و در جریان گشت های نظارتی کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت کهگیلویه از سطح اماکن عمومی کشف و با همکاری نیروی انتظامی و مراجع قضایی جمع آوری شده و پس از طی مراحل قانونی و در آستانه ۱۰ خرداد روز جهانی بدون دخانیات نسبت به معدوم سازی آنها اقدام شد.
تقوی با بیان اینکه بر اساس قانون، عرضه قلیان در اماکن عمومی ممنوع است خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده بازرسان بهداشت محیط، با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه در ادامه اظهار داشت: ارتباط استعمال دخانیات با ابتلاء به برخی انواع سرطان ها و بیماری ها به اثبات رسیده لذا گسترش آگاهی جامعه و اطلاع رسانی در زمینه مضرات مواد دخانی از مهمترین راهکارهای پیشگیری از بیماریهای ناشی از استعمال دخانیات است.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...