افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6285 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
امام جمعه سوق      *اجرای درست طرح مردمی سازی یارانه ها همکاری دولت ومردم را می طلبد*
13 می 2022 - 16:07
وقتی که با پیشنهاد برادرش برای ازدواج مواجه شد ؛ گفت من باید به جبهه بروم ، اگر شهید شدم خون بدنم برای حنای دستم و کفنم برای لباس عروسی و قبرم برای حجله دامادی باشد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ شهر سوق این هفته های همچون هفته های گذشته به نیابت یکی دیگر از شهدای شهر سوق واینبار به نیابت از شهید والا مقام ابوذر سعادتی فر در مسجدجامع صاحب الزمان این شهر اقامه گردید

خطیب جمعه سوق در خطبه دوم به مردمی سازی یارانه ها پرداختند وبیان داشتند اقتصاد کشور بیمار است و این بیماری نظام اقتصادی یک میراث به جا مانده از دهه ۵۰ تا کنون است ؛ موانع زیادی بر سر راه دولت برای شکوفایی اقتصادی و رشد مطلوب وجود دارد.

فساد اقتصادی مثل یک اختاپوس بر اقتصاد کشور چنبره زده است ؛ گاهی یارانه ۱۵ میلیون نفر به جیب یک نفر می رفت .

دولت در یک تصمیم سخت و حتی در گرو گذاشتن آبروی خودش یک تصمیم شجاعانه ، تصمیمی که دولتهای قبل به خاطر ترس جرات انجام دادن آن را نداشته اند و آن هم حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فساد آور بود گرفت ، ارزی که از دولت می گرفتند ولی متاسفانه در مسیر درست از آن استفاده نمی کردند بلکه ارز را برای مرغ ، تخم مرغ ، روغن و امثال آن ها می گرفتند ولی برای ساخت و ساز استفاده می کردند و یا قاچاق می کردند و می فرستادند به کشورهای دیگر .

دولت جهت مبارزه با فساد و اقتصاد بیمار کشور ، مجبور شد یک جراحی انجام دهد که یکی از راه های آن همین مردمی سازی یارانه ها بود که یکی از اصلی‌ترین گامهای مانع زدایی بر سر راه رشد اقتصادی است .

اجرای این طرح هم مبارزه با فساد هست و هم مبارزه با قاچاق کالا

البته این جراحی درد هم دارد ولی با عزم جدی دولت و سابقه خوب آن در مدیریت سلامت و همکاری و همراهی مردم عزیز ، صبور به شریفمان و نظارت های درست ، امیدوار هستیم که این درد در مدت زمان کوتاهی التیام پیدا کند و تسکین شود.

امروز یک عده‌ای که از فساد بهره مند می شدند ، خیلی نگران هستند ؛ سلاطین مرغ تخم ، مرغ و روغن و ماکارونی و امثال اینها ، به دنبال تحریک مردم هستند تا از این وضعیت سوء استفاده کنند و مردم را نسبت به نظام و دولت بدبین میکنند.

درد اینجاست چه برخی از نیروهای انقلابی ، مومن و متدین تحت تاثیر قدرت شیطانی امپراتور رسانه‌ای با مولتی میلیاردر ها ، صاحبان ویلاها ، مفسدان اقتصادی ، سلاطین مرغ ، روغن ، ماکارونی و تخم مرغ ، همصدا می شوند و به جای تبیین این قضیه ، بلندگوی آنها می شوند.

گرانی ها فقط در چند قلم هست ولی باعث میشود که اقلام دیگر گران شود ؛ باید نظارت ها به صورت جدی ، مستمر و بازدارنده انجام شود و تمام دستگاه ها ، باید در این رابطه فعال شود تا دیگران نتوانند به بهانه آزادسازی این اقلام ، اقلام دیگر را هم گران کنند.

یک جو روانی درست کردن که همه چیز باید جبران شود ، در حالی که نباید اتفاق بیفتد ولی متاسفانه افتاد ؛ باید نظارت روزمره و مستمر وجود داشته باشد.

اجرای طرح عادلانه و هوشمندانه مردم سازی یارانه ها همراهی و همکاری مردم را می طلبد.

مردم عزیز ما از خریدهای هیجانی پرهیز کنید و به خودمان رحم کنیم تا خدا هم به ما رحم کند.

مهدی کیانی اصل در پایان ۸طب۸ دوم به زندگی شهید ابوذر سعادتی فر پرداختند وگفتند شهید در سال ۱۳۳۸ در خانواده ای مکتبی ولی مستضعف به دنیا آمد ؛ در کودکی مزه فقر را چشیده بود.

ویژگی های این شهید بزرگوار : کار کردن بعد از پایان سال در گرمای خوزستان برای کمک به پدر _ خدمت مقدس معلمی در محروم‌ترین نقاط کهگیلویه _ بسیار خوش رفتار و خوش زبان بود _ توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر داشت _ اصلاح ذات البین _ در سال اول دانشسرا در نجف آباد اصفهان مبارزات چشم گیری علیه مزدوران آمریکایی انجام داد_ در سال دوم که به گچساران آمد فعالیت های سیاسی بیشتری داشته و به گروه‌های معدوم و از هم پاشیده منافقین به مبارزه و مجاهدت برخاست _ به مناسبت شهادت شهید بهشتی و یاران باوفایش به راهپیمایی به ایراد سخن پرداخت.

وقتی که با پیشنهاد برادرش برای ازدواج مواجه شد ؛ گفت من باید به جبهه بروم ، اگر شهید شدم خون بدنم برای حنای دستم و کفنم برای لباس عروسی و قبرم برای حجله دامادی باشد.

و سرانجام در تاریخ ۱۳۶۲/۰۲/۲۵ به آرزوی دیرینه اش که شهادت بود رسید

 

خبر وگزارش: کیومرث دوستکام

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...