افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6280 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازگشایی همه مدارس در کهگیلویه و بویراحمد پس از اتمام تعطیلات نوروزی
28 مارس 2022 - 11:35
در سال جدید تمام مدارس در همه مقاطع تحصیلی در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی می‌شوند
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش وپرورش این استان گفت: با تصویب ستاد ملی کرونا مبنی بر حضوری شدن مدارس و دانشگا‌ها از ۱۴ فروردین در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز فعالیت مدارس تابع تصمیمات ستاد کرونا است.
سید ولی موسوی با بیان اینکه مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد آماده استقبال از دانش آموزان در سال نو باشند افزود: همه مدارس در کهگیلویه و بویراحمد از ۱۴ فروردین فعالیت خود را به شکل حضوری و با رعایت دستورالعملهای بهداشتی آغاز خواهند کرد.
موسوی با بیان اینکه به واسطه شرایط کرونایی در سال‌های گذشته آموزش دانش آموزان لطمه جدی دیده است اضافه کرد: امید است با حضوری شدن مدارس در تمام مقاطع تحصیلی افت و لطمات آموزشی ناشی از کرونا جبران شود.
وی و بر رعایت دستور العملهای بهداشتی در مدارس و کلاس های درس و استفاده دانش آموزان و فرهنگیان از ماسک تاکید کرد و  ادامه داد: جلسه رؤسای شهرستان‌ها و مناطق آموزش و پرورش استان امروز هشتم فرودین با هدف ایجاد آمادگی و پیش بینی تمهیدات لازم برای حضور پرشور و بانشاط فرهنگیان و دانش آموزان در مدارس برگزار خواهد شد.
رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد؛ برای حضوری شدن مدارس هیچ عذر و بهانه‌ای پذیرفتنی نیست و مدیران مدارس آماده استقبال از حضور دانش آموزان در همه مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین باشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...