افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6280 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
موزه باستان شناسی یاسوج بازگشایی شد
21 مارس 2022 - 16:39
معاون میراث‌فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی موزه باستان‌شناسی یاسوج مرکز استان در ایام نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،رحیم دادی‌نژاد ظهر امروز در بازدید از تاسیسات گردشگری شهرستان بویراحمد اظهار داشت: با استناد به مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا که تردد در شهرستان‌ها را مجاز اعلام کرده و با توجه به اعلام آخرین تغییرات وضعیت شهرستان بویراحمد مرکز استان، موزه باستان‌شناسی یاسوج در نوروز 1401 میزبان بازدیدکنندگان است.

 

وی عنوان کرد: مسافران و گردشگران علاقه‌مند به آثار تاریخی می‌توانند از ساعت 8 صبح لغایت 18 عصر از موزه باستان‌شناسی واقع در شهر یاسوج، خیابان گلستان چهار اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بویراحمد بازدید کنند.

 

دادی‌نژاد ابراز کرد: محوریت ستاد اجرایی هماهنگی سفرهای نوروزی 1401 در استان رعایت اصول بهداشتی و انجام سفرهای مسئولانه بوده و رعایت این دستورالعمل‌ها در انجام بازدید از مکان‌های تاریخی نیز الزامی است.

 

محمد حسین‌زاده معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید بیان کرد: در این گشت‌زنی مشترک با همکاری معاون بازرسی سازمان صمت، پایانه مسافربری، محل اسکان مسافران در مدارس و هتل پارسیان یاسوج مورد بازرسی قرار گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز 1401 نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، واحد‌های پذیرایی و بین‌راهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، مجتمع‌های پذیرایی و… انجام می‌گیرد.

 

حسین‌زاده با اشاره به اینکه نظارت بر نحوه ارائه خدمات گردشگری در ایام نوروز به لحاظ کمی و کیفی در اولویت کار این اداره‌کل است، افزود: «کدر این بازدید‌ها ضمن ارائه راهنمایی‌های لازم، در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف از طریق تذکر شفاهی یا اخطار کتبی با واحد متخلف برخورد می‌شود.

 

روح‌الله باقری‌فرد معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این بازدید گفت: تشدید نظارت بر اصناف و فروشگاه‌ها از برنامه‌های دولت برای کنترل قیمت‌ها و پیشگیری از تخلفات صنفی در زمان‌های بالا رفتن تقاضای خرید کالا مانند روزهای پایانی سال و تعطیلات نوروزی است.

 

باقری‌فرد افزود: طرح نوروزی نظارت بر بازار شب عید از 15 اسفندماه امسال شروع‌شده و تا 15 فروردین سال 1401 ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید

55 راهنمای گردشگر در کاشان فعال شد / مشارکت شهرداری در استقرار راهنمایان گردشگری

 

افزایش سفرهای اخیر جبران‌کننده ضررهای 2 سال گذشته صنعت گردشگری نیست

 

استاندار هرمزگان: نظارت جدی بر رعایت همه دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن و اقامتگاه‌های گردشگری صورت گیرد

 

وی تصریح کرد: در این طرح بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و بازرسان اتاق اصناف به‌صورت هماهنگ و با همکاری دستگاه‌های نظارتی تعزیرات حکومتی، پلیس امنیت اقتصادی، بازرسان جهاد کشاورزی، میراث‌فرهنگی، بسیج اصناف بر نحوه عملکرد همه واحدهای تولیدی ، توزیعی و خدماتی در سطح استان نظارت می‌کنند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...