افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6249 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۴کشته و ۴ مصدوم در پی تصادف منجر به آتش‌سوزی دو خودرو در محور «یاسوج – اصفهان»
21 مارس 2022 - 16:23
بر اثر تصادف جاده یاسوج به اصفهان و برخورد دو دستگاه خودرو و متاسفانه ۴ نفر در دم جان باختند
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس،سرهنگ بهنام ویسی پور امروز (دوشنبه 1 فروردین ماه 1401 ) در خصوص تصادف هولناک در محور یاسوج به اصفهان حد فاصل منطقه سرنجلکل اظهار کرد: بعد از سرنجلکل و در سراشیبی منتهی به تلگاه دو دستگاه خودروی سمند و رانا با یکدیگر برخورد کرده که در این حادثه چهار نفر فوت کردند و خودرو‌ رانا کاملاً در آتش سوخته است.

فرمانده پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سه نفر هم به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند یادآور شد: بی شک راه نیز در این سانحه اثر گذار بوده چرا که از لحاظ هندسی دارای مشکل است.

محمدامین نیکویی سخنگوی اورژانس۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره توضیح داد: این تصادف رانندگی ساعت ۱۲ و ۵۱ دقیقه درمحدوده پل «تلگاه» محور یاسوج به اصفهان رخ داده است که بلافاصله تیم های اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی اظهار کرد: مصدومان حادثه توسط ۳ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ از کریک، سرتنگ پاتاوه و شهرک صنعتی یاسوج و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ که در پلیس راه یاسوج به اصفهان مستقر بود و به محل اعزام شدند، همچنین یک اکیپ هلال احمر از پایگاه شهید ازراش سرتنگ دنا به مراکز درمانی یاسوج منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس ۱۱۵ استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: متاسفانه در این حادثه بعلت شدت تصادف منجر به آتش سوزی هر دو خودرو شد، ۴ نفر در دم جان باختند و ۴ نفر دیگر مصدوم شدند که توسط اکیپ های امدادی به بیمارستان شهید جلیل منتقل شدند.

نیکویی بیان کرد: یک از فوتی های این تصادف سرنشین خودرو دناپلاس بودند و تا کنون بعلت آتش گرفتن خودرو دناپلاس هویت آنها مشخص نشده است.

وی اظهار کرد: دناپلاس یک فوتی (راننده) و سمند سه فوتی و ۴ مصدوم داشت که وضعیت عمومی دو نفر از مصدومان بسیار وخیم گزارش شده است.

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...