افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6251 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازداشت چند مدیر متخلف توسط سازمان اطلاعات سپاه در کهگیلویه و بویراحمد
18 مارس 2022 - 23:15
حسن نگین تاجی گفت: با اقدامات اطلاعاتی، چند مدیر کهگیلویه و بویراحمدی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه فتح دستگیر شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگاران، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت امام عصر(عج)، در خصوص بازداشت چند تن از مدیران استانی با تلاش سربازان گمنام امام زمان نیز توضیحاتی را بیان کردند.

وی گفت: طلوع خورشید راستین و ظهور منجی در همه ادیان ابراهیمی اعتقادی است راسخ و برابر این باور آینده بشریت به صلح و صلاح و خیر خواهد انجامید. امید آمدن منجی، شیرین‌ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینه‌ساز تعالی خودسازی و تکامل خواهد بود.

نگین‌تاجی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت سلالة النّبوّة امام زمان حضرت مهدی (عج)، این یگانه منجی عالم بشریت، برپاکننده قسط و عدل منتقم خون حسین (ع)، امید آن را دارم که هرچه زودتر چشمان منتظران و مشتاقان به دیدار و ظهور آن عزیز روشن و منور گردد این ایام مبارک را به محضر نایب بر حق امام عصر، مقام معظم رهبری و سربازان پرتلاش و گمنام امام زمان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

نگین تاجی افزود: لازم می‌دانم ضمن تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص بخشی از فعالیت‌های این عزیزان همیشه، صرفا طی سه ماه اخیر چند مورد فساد اداری در سطح استان توسط پرسنل محترم و صدیق اداره کل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه استان کشف و با صدور دستورات ویژه قضایی از دادستانی مرکز استان با تحصیل ادله تکمیلی و سپس ارجاع پرونده به شعبه ویژه بازپرسی، مدیران مربوطه به عنوان متهم راسا جلب شدند و با تفهیم اتهامات انتسابی با قرارهای بازداشت موقت به زندان معرفی و اعزام شدند.

وی گفت:پرونده این مدیران سریعا با صدور قرار نهایی و کیفرخواست جهت صدور حکم به محاکم کیفری ارسال می‌شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...