افزونه جلالی را نصب کنید. 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6286 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آزادی 6 بدهکار مالی به همت یک خَیر در کهگیلویه و بویراحمد
07 مارس 2022 - 18:16
به مناسبت اعیاد شعبانیه و عید نوروز، 6 نفر از محکومان مالی با همت یک خیر هم استانی از بند زندان آزاد و به کانون گرم خانواده های خود بازگشتند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، سید علی ملک حسینی با اعلام این خبر،ضمن تبریک میلاد امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد سجاد(ع) در ادامه اظهار کرد: براساس سیاست کاهش جمعیت کیفری زندان، تعداد 6 نفر از محکومین مالی که در زندان به سر می بردند قبل از شب عید با نیت خیر اندیشانه ی از زندان ازاد شدند.

وی در ادامه گفت: مبلغ آزادی این افراد از خانواده مرحوم رفیعی و اعطای مبلغ 400میلیون ریال و رایزنی و دعوت از شکات، موفق شدیم مبلغ یک میلیارد و 200 میلیون ریال از طلبکاران رضایت اخذ، و مابقی بدهی این زندانیان را پرداخت کنیم و در این راستا 4 نفر خانم و2 نفر مرد از زندان رهایی و به کانون گرم خانواده باز گشتند.

ملک حسینی افزود: در راستای این نیت خیرخواهانه 4 زن و 2 مرد از زندان آزاد شدند.

در ادامه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ضمن دعوت از هم استانی های عزیز جهت مشارکت در این فرهنگ ایرانی- اسلامی، اظهار داشت: در این فرهنگ زیبا همانطور که اهداء مبالغ کم گاهی می تواند مثل یک قطره جمع شود و دریایی از محبت بسازد و باعث آزادی محکومین غیر عمد شود، کسانی که باید شب عید در کنار خانواده ی خود باشند، چشم انتظار دل های سخاوتمند همه ی ما هستند و شایسته نیست آنان را پشت میله های زندان ببینیم.

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان از خانواده ی رفیعی که با کار خیر خواهانه ی خود باعث آزادی 6 نفر زندانی شدند، تشکر کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...