افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6280 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تقدیر استاندار کهگیلویه و بویراحمد از فیلمساز هم استانی (+تصاویر)
19 فوریه 2022 - 17:18
صبح امروز شنبه ۳۰ بهمن ماه در آیینی به مناسبت افتخار آفرینی محمد سلیمی راد، فیلمساز مطرح هم استانی در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی با حضور دکتر احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهندس حاجی زاده معاون عمرانی استاندار و مهندس مشکینی مشاور استاندار در امور ایثارگران از ایشان تقدیر شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، در این آیین دکتر احمد زاده پرداختن به فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا را تاکید کرد و تلاش هنرمندان در این زمینه را قابل تقدیر دانست.

محمد سلیمی راد با ساخت فیلم های داستانی و مستند با موضوع انقلاب و پرداخت به دفاع مقدس در دو سال اخیر با حضور در جشنواره های مختلف هنری داخلی و خارجی به عنوان پرافتخارترین هنرمند استان کهگیلویه و بویراحمد از او یاد می شود.

مستند سینمایی سرباز شماره صفر آخرین ساخته سلیمی راد در پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت تندیس طلایی و دیپلم افتخار این جشنواره را از آن خود کرد و همچنین نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین مستند از چهلمین جشنواره فیلم فجر شد.

وی پیش از این با ساخت فیلم هایی در کشورهای مختلف دنیا از جمله: کانادا، آمریکا، برزیل، ایتالیا، رومانی، انگلیس، چین، هندوستان، فیلیپین و … حضور داشت و جوایز زیادی نیز کسب کرده است.

گفتنی است محمد سلیمی راد فرزند شهید کائنات خضر(سلیمی راد) و عضو کانون نخبگان شاهد و ایثارگر کشور می باشد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...