افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6283 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بازدید فرماندار دنا از سرچشمه آب شهر سی‌سخت/درخشان‌زاده: مشکل بی آبی در سی‌سخت قابل پذیرش نیست
19 فوریه 2022 - 13:42
پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس گزارش می‌دهد: سرپرست فرمانداری دنا با حضور در سرچشمه آب شرب سی سخت و رویت مشکلات موجود گفت: بازسازی و مرمت سرچشمه اولویت اصلی ماست.
نویسنده : حمیدرضا کاظم نسب
پ
پ

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی عصرزاگرس؛کورش درخشان زاده سرپرست فرمانداری دنا در بازدید از سرچشمه آب شرب شهر سی سخت مرمت و بازسازی سرچشمه آب آشامیدنی شهر سی سخت را اولویت اصلی دانست.

در بازدید صبحگاهی کورش درخشان زاده سرپرست فرمانداری دنا به همراه ایلخانی بخشدار مرکزی و مدیر آبفا از سرچشمه منبع آب شهر سی سخت مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.

درخشان زاده در این بازدید گفت: آن چه امروز مشاهده می شود در شأن و جایگاه شهروندان دنا نیست و نیاز است برای حل مشکل کمبود آب شرب مردم شهر سی سخت تصمیمات لازم اتخاذ گردد.

سرپرست فرمانداری دنا اظهار داشت: سرچشمه آب شرب به دلیل قدیمی بودن و قرار گرفتن در سراشیبی با وقوع حوادث طبیعی و بارش برف و باران و ریزش های متعدد باعث شده که این منبع آب دچار تزلزل گردد که این خود به نوعی در کمبود آب بی تاثیر نیست و باید هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود.

درخشان زاده در ادامه بازدید از سرچشمه آب آشامیدنی شهر سی سخت گفت: ساماندهی اساسی اولویت اصلی بوده که در همین روزهای آتی نشست ها و پیگیری‌های لازم در خصوص اختصاص منابع اعتباری لازم از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شرکت آبفا صورت خواهد گرفت تا مشکل کمبود آب برای همیشه رفع شود.

درخشان زاده تصریح کرد: در طی وقوع زلزله یکسال گذشته اخیر این سرچشمه به دلیل قرار گرفتن در کنار کوهپایه دنا دچار جابجایی و ترک هایی شده است که قطعا در کمبود آب تاثیر گذار است و رفع این این مشکل تا مرحله نهایی دنبال خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...