افزونه جلالی را نصب کنید. 20 شوال 1445 Sunday, 28 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6249 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نمازجمعه این هفته در یاسوج با شکوه تر از هفته های قبل برگزار شد/آیت الله حسینی: دستگاه قضایی قاطعانه با عربده‌کش‌ها برخورد کند/فرهنگ غلط تیراندازی در مراسم ها برچیده شود
14 ژانویه 2022 - 20:45
نماز عبادی سیاسی جمعه یاسوج این هفته با استقبال پرشور مردم و با شکوه تر از هفته های قبل به امامت آیت الله حسینی در مصلی یاسوج برگزار شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، امام جمعه یاسوج گفت: دستگاه قضایی و نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با عربده‌کش‌ها و اراذل و اوباش برخورد کند.

آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه  با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن اظهار داشت: محمدرضا پهلوی به دین, مردم، استقلال، عزت و شرافت این ملت خیانت کرد در حالی این ملت شایسته آن همه خیانت نبود اما حکومت شاهنشاهی بی عرضه و بی کفایت این کشور را به عقب راند.

وی عنوان کرد: در سرزمینی که این همه سابقه درخشان و با عظمت در عرصه‌های مختلفی داشت اما کشور و مردم خوار و ذلیل شدند و بیگانگان در ایران نفوذ پیدا کردند، انگلیس و آمریکا برای ملت تصمیم می گرفتند، در جنگ‌های جهانی کشور ما را اشغال کردند که با رفتن شاه نکبت نیز از این کشور رخت بر بست، وقتی امام آمد باطل و ذلت و تحقیر رفت و مردم نفس راحتی کشیدند.

آیت الله حسینی با اشاره به سالروز شهادت نواب صفوی و یارانش ادامه داد: شخصیت‌هایی بودند که برای استوار شدن پایه‌های نهضت جان دادند اگر این شهادت‌ها و مجاهدات نبود این نهضت هرگز پیروز نمی‌شد خون‌های بسیار ریخته شد تا انقلاب به پیروزی برسد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی اقدامات ناشایست توسط عده‌ای ارازل و اوباش ادامه داد: مسئله آخر تیراندازی‌هاست تیراندازی‌هایی که در مراسم های تشییع جنازه در عروسی ها و در دعواهای ساده خیابانی به وفور دیده می‌شود.

آیت الله حسینی افزود: تا به کی باید اینگونه باشیم تا کی باید با چنین تیراندازی‌هایی عزادار شویم مگر می‌شود برای هر یک از ما یک قاضی و پلیس گذاشت چه معنا دارد در مراسم تشییع جنازه تیراندازی و عروسی‌ها را به عزا تبدیل کنیم.

وی به حادثه چند روز پیش شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: در شهر چرام در یک عروسی پدری هنگامی که دختر خود را به خانه بخت می‌فرستد بر اثر یک بی احتیاطی عروسی تبدیل به عزا می‌شود چرا درس نمی گیریم؟ چرا متوجه نمی‌شویم چقدر باید برخورد شود تا به کی باید عروسی ها را به عزا تبدیل کنیم وقتی تصویر پدر را می بینیم اندوهگین می شویم که چرا با دستان خود چنین اتفاقی رخ دهد.

آیت الله حسینی در ادامه با اشاره به درگیری‌ها خاطرنشان کرد: چرا در یک درگیری ساده اسلحه و چماق روی یکدیگر می‌کشیم چرا اینقدر بی‌صیر و حوصله شده‌ایم این حرکت زشتی است که یک رویه شده و در یک مسئله ساده اسلحه روی همدیگر می‌کشیم و بدتر از همه اینکه در فضای مجازی که محل تاخت و تاز شده کوچکترین مسئله‌ای دست به دست می‌چرخد و خودش موجب ترویج فرهنگ خشونت خواهد شد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با این فرهنگ غلط مبارزه شود جوانان خوش فکر ما و ریش سفیدان و بزرگان باید به این مسائل ورود کنند آنها اهل ادب و فرهنگ هستند چطور نمی‌تواند جلوی این کارها را بگیرند، نباید بگذاریم که چنین کارهایی شهر و دیارمان را بدنام کند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...