افزونه جلالی را نصب کنید. 2 ذو القعدة 1445 Thursday, 9 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6286 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیگیری های امام جمعه دهدشت مسئولان را به روستای «محروم دورق» کشاند (+تصاویر)
10 ژانویه 2022 - 22:31
امروز(20دی ماه 1400)امام جمعه دهدشت و فرماندار کهگیلویه به همراه مسئولین شهرستانی و ادارات خدمات رسان برای پیگیری مشکلات مردم دورق از دهستان دشمن زیاری در آبادی دورق پای حرف مردم نشستند و دردهای ان ها را شنیدند.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،مسئولین شهرستانی امروز در سفر به دورق دشمن زیاری  ضمن گفتگو بدون واسطه و رودر رو با مردم، مشکلات زیرساختی مردم را بررسی کردند.

امام جمعه دغدغه مند دهدشت علت حضور مسیولین شهرستانی در دومین سفر خود به دورق در زیرنا از حوزه دهستان دشمن زیاری را، ادامه همان سفرهای متعدد نهاد نماز جمعه در طی یک سال و نیم اخیر عنوان کرد و گفت: در سفر قبلی با توجه به حضور یک تیم کارشناسی مشکلات این مناطق بررسی شده و بر حسب نیاز این بازدید انجام شد.

حجت الاسلام وحدانی فر بیان داشت: با توجه به ایجاد جاده پاتاوه_ دهدشت در این منطقه، جمعیت زیادی از عشایر مهاجر برای تولید، دامداری و دامپروری و ایجاد شغل به منطقه عشایری خودشان برگشتند.

وی با اشاره به اینکه منابع طبیعی مجوز برای ساخت وساز نمی داد گفت: در اینجا مصوب شدکه منابع طبیعی مجوز ساخت مسکن را صادر کند و همچنین اداره بنیاد مسکن تسهیلات مورد نیاز ساخت وسازشان را فراهم آورد.


وی همچنین از اداره راهداری قول مساعد گرفت، که جاده روستای شهید پاک نسب و داروق دشمن زیاری را زیرسازی و آسفالت کند.

امام جمعه شهرستان مهمترین مسیله و معضل این منطقه را اولویت داشتن برق دانست و گفت: فرماندار کهگیلویه با تفویض اختیار و برداشت پول از حساب مناطق محروم به مبلغ ۱٠٠ میلیارد ریال تحت عنوان پوشش روستاهای اقماری یا بدون دهیاری و با همکاری شرکت برق کهگیلویه مشکل این ۲کیلومتر را حل خواهد کرد.

حجت الاسلام وحدانی فربرداشته شدن این مشکلات را دارای چند حسن از جمله ایجاد اشتغال بیان کرد و گفت:با توجه به فرموده مقام معظم رهبری بحث تولید و اقتصاد مقاومتی دومین حسن آن خواهد بود.

وی ابراز امیدواری کرد: با تلاش و فراهم شدن شرایط روستاییان از شهرها برگردند تا، مشکلات حاشیه نشینی در اطراف شهرها و آسیب های اجتماعی ناشی از آن در اطراف دهدشت و یاسوج برطرف شود.

دیدگاه های مردم

  1. خدا خیرتون بده واقعا این روستا از محرومترین روستاهای کشور هست. تشکر می کنیم از امام جمعه محترم شهر دهدشت که فکر محرومین هستند

    پاسخ
  2. سلام تا افرادی دغدغه مند و پیگر وانقلابی و دلسوز مثل امام جمعه دهدشت جناب آقای وحدانی فر نباشد بعضی از مسولین هیچ وقت از خواب غفلت بیدار نمی شوند که بعد از 40سال از عمر انقلاب هنوز ما مناطقی فقیر نشین و محروم از امکانات ابتدای در بعضی از مناطق کشور مخصوصا این منطقه یاد شده که دارای شهیدی است که جان خودش را برای این مسولین فدا کرده است وجود دارد ….ان شاءالله که بعد از سفر امام جمعه محترم شاهد پیشرفت و آبادانی این منطقه محروم باشیم

    پاسخ
  3. سلام تا افرادی دغدغه مند و پیگر وانقلابی و دلسوز مثل امام جمعه دهدشت جناب آقای وحدانی فر نباشد بعضی از مسولین هیچ وقت از خواب غفلت بیدار نمی شوند که بعد از 40سال از عمر انقلاب هنوز ما مناطقی فقیر نشین و محروم از امکانات ابتدای در بعضی از مناطق کشور مخصوصا این منطقه یاد شده که دارای شهیدی است که جان خودش را برای این مسولین فدا کرده است وجود دارد ….ان شاءالله که بعد از سفر امام جمعه محترم شاهد پیشرفت و آبادانی این منطقه محروم باشیم

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...