افزونه جلالی را نصب کنید. 29 شوال 1445 Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6283 تعداد نوشته های امروز : 3 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
تمام ظرفیت عمرانی شهرداری بهبهان فعال می‌شود
12 دسامبر 2021 - 2:57
مهرداد خواجه مسئول کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بهبهان: فعالیت پروژه های عمرانی تا اتمام کار ادامه خواهد یافت
نویسنده : زهرا خلف
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس مهرداد خواجه عضو شورای اسلامی شهر بهبهان : فعال شدن تمام ظرفیت عمرانی شهرداری را برای اتمام پروژه های نیمه کاره الزامی دانست و گفت؛ پیش از روی کار آمدن شورای ششم پروژه‌های مختلفی آغاز ولی مسکوت مانده بود و مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده و یکی از دغدغه های اصلی بنده و همکارانم در شورای اسلامی شهر بهبهان بود.

ایشان فعالیت مجدد چندین پروژه عمرانی از جمله بهسازی کانال انتهای خیابان شهید عدالت،بهسازی کانال خیابان شهید پیشبهار(جنب ترمینال)، تعریض و بهسازی خیابان آیت الله مدرس (کمربندی راه و ترابری) و زیرسازی خیابان ۲۴ متری پیام نور را حائز اهمیت دانست و گفت ؛این روند تا اتمام کار پروژه ها ادامه خواهد یافت.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر بهبهان گفت؛ حجم پروژه ها و تعداد آنها باعث گردیده از شروع عملیات عمرانی جدید در سطح شهر خودداری نموده و کار را اصولی و مدیریت شده و با اولویت اتمام پروژه های قبلی جلو ببریم.

وی افزود: با شروع به کار شورای ششم و پس از طی نمودن مراحل انتخاب شهردار برنامه‌های تدوین شده در صحن شورای شهر را به شهردار منتخب ارائه نموده و فعالیت پروژه های عمرانی و پروژه های بر زمین مانده را اولویت کاری خود عنوان کردیم،که خدا را شکر با فراهم ساختن مقدمات کار امروز شاهد فعالیت مجدد این پروژه ها هستیم.

ایشان در پایان از صبر و شکیبایی شهروندان و اهالی مجاور پروژه‌های عمرانی تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد که هر چه سریعتر پروژه های کنونی افتتاح و پروژه های اصولی و زیربنایی جدیدی در حوزه عمرانی شهر بهبهان آغاز گردد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...