افزونه جلالی را نصب کنید. 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6284 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
به دنبال دستور رئیس کل دادگستری استان خوزستان؛ دادستان عمومی و انقلاب بهبهان از جاده بهبهان رامهرمز بازدید کرد
31 دسامبر 2021 - 2:33
دادستان عمومی و انقلاب بهبهان: با توجه به انتشار کلیپی در فضای مجازی از جاده بهبهان رامهرمز که به دلیل بارندگی های اخیر نشست کرده بود و پیرو دستور رئیس کل دادگستری استان خوزستان به این دادستانی برای پیگیری مسئله، عصر روز هشتم دی ماه به همراه کارشناس و ناظرين پروژه در محل حاضر و از نزدیک وضعیت پل و جاده مذکور مورد بررسی قرار گرفت
نویسنده : زهرا خلف
پ
پ

به گزارش عصر زاگرس علیرضا قاسمی‌نژاد در گفتگو با روابط عمومی دادگستری خوزستان، افزود: حسب اظهارات کارشناس طرح و ناظرين طرح، دستک پل احداثی جلوی آب وارده ناشی از بارندگی را مسدود کرده و باعث تجمع آب و نشست پل شده است.

وی ادامه داد: در همین خصوص مقرر شد که کارشناسان مربوطه جهت بررسی دقیق‌تر از تهران به محل اعزام شوند که متعاقبا گزارش نهایی منتشر خواهد شد.

قاسمی نژاد افزود: از امروز صبح جاده و پل ترمیم شده و بارگذاری بر روی آن انجام شده است که مشکل اساسی برای آن محل به وجود نیامده ولی نیازمند بررسی است.

وی گفت: شرکت پیمانکار می‌بایست پاسخگوی مشکل ایجاد شده باشد چرا که حدود سه سال پیش نیز در اثر بارندگی یکی از پل های احداثی تخریب شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب بهبهان تصریح کرد: با توجه به مکاتبه انجام شده با سازمان بازرسی، منتظر گزارش آن مجموعه هستیم و در صورت احراز تخلف از‌ سوی هر یک از نهادهای متولی، با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...