افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اوج محرومیت و مظلومیت در منطقه بیدانجیر دشمن زیاری/آقای فرماندار دقیقا کار شما چیست/آقای استاندار سکوت جایز نیست(+فیلم)
20 نوامبر 2021 - 14:36

منطقه بیدانجیر دشمن زیاری یکی از مناطق بسیار محروم در استان کهگیلویه وبویراحمد است که مورد بی مهری مسئولان واقع گردیده است.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،عمق محرومیت در این منطقه زیاد است اما اصلی ترین مطالبات این مردم مشکلات راه ارتباطی، آب شرب،مشکلات بهداشتی و درمانی، نبود آب کشاورزی و…..است.

منطقه بید انجیر واقع در شهرستان چرام و بخش سرفاریاب است که شامل روستاهای تل سیاه، چال باغ، تلخدان، آب قنات، دشتک، اندرون و آبچنار است.

بدلیل محرومیت زیاد مردم برخی از روستاها از این منطقه مهاجرت کردند و تا به امروز مسئولان جهت محرومیت این منطقه حرکت مثبتی انجام ندادند.

سرچشمه رودخانه مارون از این منطقه است ولی این منطقه فاقد آب آشامیدنی است و راه ارتباطی در زمستان کامل مسدود می باشد.

یک گرگر که بارها باعث نقص عضو مردم شده است محل تردد بخشی از مردم است موضوعی که ۴۰ سال پیش شاهد بودیم و زینیده نیست این منطقه با تقدیم ده ها شهید این چنین محروم باشد.

مردم این منطقه اظهار دارند که بارها به ادارات و فرمانداری مراجعه کردند ولی هیچ پاسخی دریافت نکردند و مشخص نیست وظیفه فرماندار در قبال چنین منطقه محرومی چیست و تاکنون چه کاری برای این منطقه انجام داده است.

میطلبد استاندار محترم به این منطقه سفر کند و از مدیران خصوصا فرماندار، بخشدار،مدیرکل راهداری، مدیرکل آب وفاضلاب، مدیرکل مخابرات بخواهد در جهت رفع محرومیت این منطقه گام بردارند.

کلیپ محرومیت منطقه؛

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...