افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
نماینده ولی فقیه در استان به دهستان چین رفت/فریاد مردم از کمبودها و محرومیت‌ها نزد آیت الله حسینی
19 اکتبر 2021 - 10:38

آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه تعدادی از مدیران استانی و شهرستانی از دهستان چین بازدید کردند.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،مردم در روستاهای مختلف دهستان چین از مشکلات خود با نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد سخن گفتند از عمده‌ترین مشکلات مردم دهستان چین می‌توان به آب آشامیدنی اشاره کرد که مردم گلایه‌های فراوانی از وضعیت آب آشامیدنی خود داشتند.

از دیگر مشکلات می‌توان به فضاهای آموزشی اشاره کرد که گاهی برخی از فضاهای آموزشی آنها فاقد هر گونه امکاناتی همچون آب برق گاز و همچنین سرویس‌های بهداشتی است.

مردم دهستان چین که شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده‌اند از عملکرد مسئولان گلایه های فراوان داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این دیدارها با اشاره به اینکه مردم ولی نعمتان همه ما هستند و باید به مناطق محروم بیشترین خدمت کرد یادآور شد از مسئولان استان انتظار داریم مشکلات مردم را برطرف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان با بیان اینکه بسیاری از مشکلات به اعتبارات زیادی نیاز ندارد و تنها با یک تدبیر می توان آنها را برطرف کرد یادآور شد مشکلات اولیه در روستاهای دهستان چین وجود دارد از جمله آب و راه که باید مسئولان چاره‌ای برای آن بیندیشند.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...