افزونه جلالی را نصب کنید. 19 شوال 1445 Saturday, 27 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
دستگیری عوامل نزاع خیابانی و تیراندازی در شهر یاسوج
05 سپتامبر 2021 - 18:36

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از دستگیری عوامل نزاع و درگیری در مرکز شهر یاسوج در کمتر از ۴ ساعت توسط سبزپوشان نیروی انتظامی خبر داد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،سید علی ملک حسینی در مصاحبه با روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، گفت: امروز گزارش درگیری خیابانی در نزدیکی شهرداری یاسوج گزارش شد که فیلم آن نیز در فضای مجازی منتشر گردید و در این حادثه تعدادی با استفاده از سلاح سرد و گرم اقدام به ضرب و شتم و ایجاد ناامنی  و وحشت در یکی از خیابان های اصلی شهر نمودند.

دادستان مرگز استان در ادامه افزود: موضوع در دستور کار قرار گرفت و با حضور به موقع افسران و کارآگاهان پلیس اطلاعات و امنیت اجتماعی و پلیس آگاهی استان متهمین شناسایی و در کوههای اطراف شهر دستگیر شدند.

مدعی‌العموم مرکز استان با هشدار به کسانی که اختلافات شخصی خود را به خیابان ها و حریم  امنیت جامعه می کشانند خاطرنشان کرد: امنیت پایدار و آسایش عمومی خط قرمز دستگاه قضایی و نیروی انتظامی است و قطعاً کمترین مجازات برای هنجارشکنان تحمل حبس پشت میله های زندان خواهد بود..

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...