افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۵۷هزار مترمربع زمین به نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج اختصاص یافت
06 ژانویه 2024 - 16:15
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:به تازگی۵۷هزار مترمربع زمین به نهضت ملی مسکن در شهر یاسوج برای احداث ۵۹۲ خانه جدید اختصاص یافته است.
پ
پ

محمد راستا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران  با اشاره به مشکلات تامین زمین برای تحقق طرح ملی مسکن شهر یاسوج تاکید کرد: تامین این میزان زمین گام مهمی برای ساخت ۵۹۲ خانه در این شهر است.

وی بیان کرد: براساس برنامه ریزی صورت گرفته ۴۷ هزار متر مربع زمین برای احداث یک سایت ۴۰۰ واحدی و ۱۰هزار متر مربع برای ساخت یک سایت ۱۹۲ واحدی در شهر یاسوج تخصیص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عملیات اجرایی تسطیح یا ایجاد راه دسترسی به این مجتمع های مسکونی در حال انجام است و به زودی عملیات اجرایی این طرح ها آغاز می شود.

وی تصریح کرد:در زمان حاضر سه سایت نهضت ملی مسکن متشکل از ۴۹۵ واحد با پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد در یاسوج در حال ساخت است.

راستا تاکید کرد: ۳۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان هستند که از این تعداد ۱۰ هزار نفر با داشتن شرایط لازم تایید نهایی شده اند.

وی عنوان کرد: برای ساخت هر واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال وام پرداخت می شود و تقریبا به همین میزان هم سهم آورده متقاضیان برآورد شده است.

راستا با اشاره به اینکه پرداخت به موقع سهم آورده از سوی متقاضیان نقش مهمی در تکمیل و تحویل به موقع آن به متقاضیان دارد افزود:متقاضیان هر سه ماه یک قسط به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال باید پرداخت کنند.

وی عنوان کرد: این تسهیلات با ۲ سال دوره تنفس پرداخت می شود.

راستا با اشاره به افزایش قیمت مصالح ساختمانی از متقاضیان خواست تا نسبت به پرداخت به موقع سهم آورده خود اقدام کنند.

یاسوج در مرکز استان کهگیلویه و بویر احمد و شهرستان بویر احمد واقع شده است، این شهر یکی از شهرهای جنوب غربی ایران است و از جنوب به استان فارس، از شرق به اصفهان و از غرب به شهرستان کهگیلویه منتهی می‌شود.

 

 

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...