افزونه جلالی را نصب کنید. 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6243 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
محور برنامه های سفر دور دوم دولت به استان متوجه حوزه اقتصادی است
15 ژوئن 2023 - 7:18
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: محور اصلی سفر دور دوم رئیس جمهور به استان پرداختن به مسائل حوزه اقتصادی است.
پ
پ

سید احسان عسکری در نشست شورای بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه استان در آستانه سفر دولت قرار دارد، گفت: در راستای سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان جلسات بخش اقتصادی به صورت گسترده در حال برگزاری است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد افزود: در دور دوم سفر دولت به استان برنامه های اقتصادی ویژه‌ای تدارک دیده شده و قرار است بیش از سفر دور اول به مباحث و مسائل حوزه اقتصادی پرداخته شود تا استان از محرومیت اقتصادی که از آن رنج می برد خارج گردد.
وی بیان کرد: از دستگاه‌های متولی حوزه اقتصادی شامل صنعت و معدن، گردشگری، کشاورزی و اداره کار که متولی بخش خدمات است خواستیم لیست طرح های حوزه اقتصادی را برای ارائه به دفتر نهاد ریاست جمهوری ارائه دهند تا از محل منابع ملی مبالغی برای تامین مالی و تسهیلات مورد نیاز پروژه‌ها در این بخش‌ها تدارک دیده شود.
دکتر عسکری بیان کرد: بر اساس یک برآورد غیردقیق برای پروژه های اقتصادی دارای پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصد به بالا نیازمند ۲۵ تا ۴۰ هزار میلیارد تومان منابع جهت تزریق به هر چهار بخش اقتصادی هستیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به تازگی شاخصی اعلام شده که لیست پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد به بالا ارائه گردد تا بر این اساس تغییری در عدد و رقم منابع مورد نظر استان ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: جلسات حوزه اقتصادی تا قبل از سفر دولت به استان استمرار دارد و قرار است فردا مجددا جلسه شورای بانک‌ها با حضور دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها برگزار و پروژه های حوزه اقتصادی بین بانک ها توزیع شود.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...