افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
آغاز عملیات اجرایی تعریض  وبازگشایی معابر شهری چرام
20 نوامبر 2021 - 23:42
شهردار چرام خبر داد: عصر امروز شنبه ۲۹آبان ماه ۱۴۰۰با حضور شهردار چرام و معاون وی و مالکین عملیات اجرایی تعریض و بازگشایی معابر شهر چرام آغاز شد.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، عصر امروز شنبه ۲۹آبان ماه ۱۴۰۰با حضور شهردار چرام و معاون وی و مالکین عملیات اجرایی تعریض و بازگشایی معابر شهر چرام آغاز شد.

شهردار چرام در گفت و گو با رسانه ها با تبریک هفته بسیج در خصوص این پروژه عمران شهری بیان کرد:ما به مدیریت شهروند محور باور داریم و می خواهیم شهرمان را بر همین باور ساماندهی کنیم و امکان حضور مردم در اداره امور شهر را فراهم کنیم.

حمزه بازی شهردار چرام با اشاره به اینکه فعالیت های خدماتی و پروژه های عمرانی در پاسخ به نیازهای واقعی مردم تعریف و اجرایی می شود تصریح کرد:در حال حاضر آزادسازی خیابان شهید جوکار به طول ۱۰۰متر و به عرض۳متر را در دستور کار قرار داریم .

وی افزود :ارزش ریالی این پروژه یک میلیارد و پانصد میلیون تومان می باشد.

شهردار چرام با اشاره به دیگر عملیات اجرایی تعریض معابر چرام گفت : در ادامه کار خیابان ولیعصر به طول 100متر عرض 6متر قریب به 3میلیلرد تومان می باشد که روال قانونی در حال انجام است و مشکل شهروندان حل می شود.

وی بیان کرد:بازگشایی خیابان ولیعصر با توجه به تمرکز جمعیت و ترافیک در این محدوده که از بازارهای قدیمی و مرکز ثقل شهر چرام می باشد تاثیر مهمی در رفع مشکل ترافیک دارد و باعث سهولت عبور و مرور شهروندان در این محدوده می باشد.

حمزه بازی شهردار چرام به دیگر بازگشایی معابر شهر اشاره کرد و گفت :در چند خیابان و کوچه های قدیمی به زودی بازگشایی انجام می شود که می طلبد شهروندان عزیز همکاری نمایند.

شهردار چرام از آقای هادی پور به جهت همکاری جهت بازگشایی معابر و خیابان های ولیعصر و جوکار تقدیر و تشکر کرد .

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...