افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بانک‌ها پرداخت وام ازدواج جوانان در کهگیلویه و بویراحمد را تسهیل کنند
09 نوامبر 2021 - 16:02
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سختگیری بانک ها در پرداخت وام ازدواج سبب گلایه برخی از مردم شده که می طلبد به روند پرداخت وام ازدواج به جوانان این استان سرعت داده شود.
پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سید جواد هاشمی روز سه شنبه در نشست ساماندهی امور جوانان استان و ازدواج آن ها، اظهار داشت: آسیب های اجتماعی در جامعه فراوان هستند و برای رفع آن ها نیاز به کار کارشناسی است و باید صحیح، اصولی و منطقی ورود شود.

وی افزود: از ظرفیت های روانشناسان در استان استفاده نمی شود و فرهنگ بهره گیری  از قابلیتهای علمی روانشناسان مغفول مانده است و نگاه خوبی مردم استان به این رویه ندارند.

معاون سیاسی ، امنیتی  و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در رابطه با مبحث خودکشی در روستاها و مناطق مختلف استان به ویژه بخش دیشموک اقدامات بسیار خوب پژوهشی و علمی صورت گرفته است.

امکانات خوابگاهی مانع ترک تحصیل دانش آموزان می شود

هاشمی ابراز داشت: برخی دانش آموزان در منطقه محروم دیشموک به خاطر نبود خوابگاه مجبور به ترک تحصیل می شدند و یا خانواده هایشان به خاطر دوری راه اجازه درس خواندن به آن ها  را نمی دادند.

وی گفت: به منظور جلوگیری از ترک تحصیل این دانش آموزان خوابگاهی در حال احداث است و به زودی افتتاح می شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستگاه های فرهنگی به بحث آسیب های موجود در حوزه جوانان باید بیشتر ورود کنند و نگرانی ها در حوزه افزایش آسیب های اجتماعی روز به روز بیشتر می شود.

مبلغان دینی در مناطق روستایی بر حضورشان بیافزایند

وی بیان کرد: نیاز است مبلغان دینی در مناطق روستایی و آسیب پذیر استان حضور یابند و جاهایی که مردم با فرهنگ دینی آشنایی ندارند ان ها را آموزش دهند تا از میزان آسیب های اجتماعی کاسته شود.

هاشمی ادامه داد: سرمایه های این مملکت جوانان هستند چنانچه صحیح تربیت شوند، در درخشش آینده کشور موفق خواهیم بود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی  استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان تلاش شده حتی یک دانش آموز هم از تحصیل باز نماند و بستر برای رشد و تعالی همه نوجوانان و جوانان فراهم شود.

رسانه ها در طرح موضوعات اجتماعی حرفه ای عمل کنند

وی افزود: در ارتباط با موضوع رفع چالش های پیش روی جوانان باید علمی تر ورود کرد و حتی رسانه ها کار حرفه ای و دقیق انجام دهند تا استان زیر سئوال نرود.

هاشمی با اشاره به حواشی های اخیر خودسوزی فرزند شهید در یاسوج، عنوان کرد: انتظار می رود رسانه ها کمک کار مسئولان باشند و زمینه برای سوء استفاده معاندان فراهم نشود.

هیچگونه سختگیری در پرداخت وام های ازدواج وجود ندارد

مدیر شعب بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: از جانب تمام بانک های استان گواهی می دهم هیچ سختگیری در استان بابت اعطای وام ازدواج به جوانان وجود ندارد.

بهنام فرح افزود: بخش عملکرد بانک های استان در پرداخت وام های ازدواجی ابلاغی به آن ها گویای این است که در پرداختی ها هیچگونه سختگیری نبوده است.

وی ابراز داشت: برخی مواقع در بحث تضامین مشکل وجود داشته که یک فرد ضامن زوج های زیادی بوده و خواهان عوض کردن ضامن بوده ایم.

فرح بخش عنوان کرد: حداکثر مساعدت در پرداخت تسهیلات انجام خواهد گرفت و چنانچه مورد خاصی هم باشد رفع خواهد شد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...