افزونه جلالی را نصب کنید. 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6275 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
اولین اقدام دادستان کهگیلویه در راستای تکریم ارباب رجوع و رفع مشکلات زندانیان
04 نوامبر 2021 - 18:16

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهگیلویه در اولین بازدید خود از زندان دهدشت در راستای تکریم ارباب رجوع و بررسی مشکلات زندانیان دستوری جدید صادر کرد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس سعید کریمی زاد ضمن بررسی مشکلات زندانیان اظهار داشت؛ در راستای تکریم ارباب رجوع با تامین محل مناسب در اداره زندان دهدشت قاضی ناظر زندان حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا اسلامی هر هفته یک روز در زندان دهدشت مستقر می شود.

وی ابراز کرد: قاضی ناظر زندان در روزهای چهارشنبه هر هفته در زندان دهدشت مستقر تا بصورت تمام وقت مسائل و مشکلات مددجویان را بررسی و درخواست ها ی خانواده زندانیان نیز استماع تا از رفت و آمد آنها در بین زندان و دادسرا و اتلاف وقت خانواده مددجویان ممانعت بعمل آید.

کریمی زاد افزود: این اقدام مهم در راستای تکریم هر چی بیشتر مددجویان و خانواده های آنها صورت گرفته است و قطعا حضور حاج آقای اسلامی در زندان در اصلاح و باز اجتماعی کردن محکومین نیز موثر خواهد بود.

دیدگاه های مردم

  1. آلان بیش از 19 ماه است که ما از این فرد شکایت کردیم و منتظر هستیم تا از طریق قانون پول‌هایمان به ما برگردانده شود اما بدلیل اینکه پدر متهم ، پاسدار بازنشسته بوده و قدرت زیادی در نظام و قوه قضائیه دارد، هیچ خبری نشده است و مردم این شهرستان همچنان سرگردان میباشند و زندگی تعداد زیادی از خانواده های شاکیان ایشان از هم پاشیده شده و دادگاه این شهرستان هیچ حرکتی نکرده و اصلا پاسخگو نیستند.
    چه کسی پشت این پرونده هست که بازپرس پرونده بعد از 19 ماه جرات رد کیفرخواست این پرونده را ندارد و همیشه شکات را از اتاقش بیرون میکنه و رئیس دادگاه حاضر به ملاقات با اینجانبان در این خصوص نیست، حتی با وجود اینکه نامه درخواست ملاقات از سوی معاون محترم قضایی دادگستری کل جناب آقای فاتحی بردیم ولی ایشان اصلا حاضر به ملاقات با ما نشدند.
    چرا اینقد ظلم، تا کی باید این بی عدالتی را تحمل کنیم،
    ما آلان باید به کجا پناه ببریم، کلا باید شکایت این لابی گری هارو کنیم.؟؟؟؟

    پاسخ
  2. قانون فقط برا آدمای بدبخته….

    پاسخ
  3. رضا شیرعلی، متهمی که بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان از پول مردم شهرستان کهگیلویه رو خورده و بیش از ۲ ماه بازداشت شده ولی هنوز قوه قضاییه نتونسته رد این پول ها رو بزنه.
    پس نشون میده که قانون برای همه یکسان نیست

    پاسخ
  4. آخه دادستان چرا جریان رضا شیرعلی رو بشدت پیگیری نمیکنه،پرونده رضا شیرعلی اندازه تمام پرونده های چندسال قبلی دهدشت اهمیت داره چون قریب به 1200 تا خانواده درگیر این موضوع هستند،تا قتل صورت نگیره نمیخواین کاری انجام بدین،چرا ایشون رو شکنجه نمیکنید،خودتون نمیخواین یا قانون کشورمون اینقده ضعیف هست که نمیتونید کسی رو وادار به حرف کنه،وقتی قاضی و دادستان و وکلا نتونن با سیاست حرفاشون یه نفر رو وادار به انجام کار کنند به چه درد میخورن.خدایی خجالت داره،متاسفم برا این رفتارهاتون و متاسفم برا این قوانین مزخرفی که دارین اجرا میکنید و فقط دنبال این هستید که بزرگ نمایی کنید و متوجه نیستید که 15 روز دیگه انفجار میشه در دهدشت و صبر مردم لبریز میشه
    وقتی توانایی حل همچین پرونده ای رو ندارید به کسی دیگه واگذار کنید…قاضی پرونده و دادستان حتی نمیدونند روند این پرونده چجوریه،نمیدونن از کجا باید شروع کنند،گم شدن داخل این پرونده.آقای تقوی الان 10 روز هست امروز و فردا میکنه که فقط پرونده رو مطالعه کنه ولی رغبتی به خوندن پرونده نداره….مطمعن باشید حداقل 30 نفر به قتل میرسه تا شما متوجه حساسیت این پرونده بشید و شک نکنید با. این روندی ک داره طی میشه همه مسئولان شهر در خطر هستند چرا ک مردم صبرشون داره لبریز میشه و 1200تا خانواده درگیر این موضوع هستند…لطفا لطفا لطفا سریع پیگیری کنید تا کار به جاهای بد کشیده نشده و صبر تحمل مردم لبریز نشده

    پاسخ
  5. کار بسیار خوبی بود.ممنونیم

    پاسخ
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...