افزونه جلالی را نصب کنید. 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6276 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
۳ خبر جدید از نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه
03 نوامبر 2021 - 16:32

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش بیش از ۳۰ میلیارد ریال و دستگیری یک نفر متهم در این شهرستان خبر داد.

پ
پ

کشف ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق میلیاردی در کهگیلویه

به گزارش عصرزاگرس به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی مسعود جو با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی خاموشی های مکرر و قطع برق در سطح شهرستان و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل شخصی اش اقدام به نگهداری و استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کند بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی این شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مأموران پلیس اطلاعات محل نگهداری این دستگاه‌ها را شناسایی کردند افزود : با سرعت عمل و اقدام به موقع ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق و یک دستگاه سوئیچر و یک دستگاه مودم حین کار کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه برابر نظر کارشناسان این تعداد دستگاه ماینر ۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر که بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان خاطر نشان کرد مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان کالا و ارز و برخورد با جرائم اقتصادی گامی موثر در حمایت از تولید داخلی و سرمایه‌گذاری داخلی است و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

کشف بیش یک تن زغال قاچاق در کهگیلویه

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه از کشف بیش از یک تن زغال چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی مسعود جو در تشریح این خبر گفت در اجرای طرح تعامل و تشریک مساعی با دستگاههای اجرایی و دولتی علی الخصوص اداره منابع طبیعی و در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل اقدام به نگهداری ذغال چوب قاچاق می نماید بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات این شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ مسعود جو بیان داشت: ماموران انتظامی این شهرستان توانستند در بازرسی از این منزل یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم کیسه زغال قاچاق را کشف و در این راستا تعداد یک نفر متهم نیز دستگیر شدند. سرهنگ مسعود جو با تاکید بر اینکه منابع طبیعی خصوصاً درختان بلوط سرمایه ملی هستند که توسط سودجویان مورد چپاول و غارت قرار می گیرند، گفت: برخورد قاطع و قانونی با این گونه افراد در اولویت کاری پلیس این شهرستان می باشد.
جانشین انتظامی شهرستان کهگیلویه از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات در این رابطه را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

اقدام قاطع پلیس در طرح برخورد با خودروهای متخلف در دهدشت
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان از توقیف ۴۹ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتورسیکلت در اجرای طرح برخورد با خودروهای متخلف در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی مسعودجو با اعلام این خبر گفت : این طرح با هماهنگی مراجع قضایی و در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و با تمرکز بر خودروهای متخلف به مرحله اجرا گذاشته شد.
وی افزود: در این طرح برخورد با حرکات نمایشی خودروها دور زدن ایجاد آلودگی صوتی خودروهای دارای پلاک مخدوش خودروهای دارای شیشه های دودی و فاقد مدارک برخورد شده است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه این طرح با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی و دیگری یگان‌های انتظامی به مرحله اجرا در آمده است عنوان داشت: تاکنون با خودرو و موتورسیکلت متخلف برابر قانون برخورد شده است .

جانشین فرمانده انتظامی با اشاره به اینکه وسایل نقلیه متخلف به پارکینگ دلالت شدند خاطرنشان کرد: روند برخورد با رانندگان خاطی و هنجارشکن به صورت ویژه در دستور کار انتظامی این شهرستان قرار دارد به این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...