افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6272 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
پیام قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور به رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران
18 اکتبر 2021 - 17:33

قائم مقام جنبش عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور طی پیامی انتصاب دکتر جبلی را بعنوان رئیس صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،در متن پیام اسفندیار طلائی آمده است.

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر پیمان جبلی

انتصاب جنابعالی را به سمت ریاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی ا یران تبریک عرض می نمایم

ولذا مقدم آن فرهیخته علمی ،فرهنگی ،تخصصی و با تجربه گرامی

داشته و حرکت به سمت افق های روشن با عملکرد انقلابی در سطوح جهانی و داخلی توأم با سعادت و تداوم توفیقات شما را از پیشگاه عزیز حکیم در مسیر منتهی به کسب رضایت الهی، مقام عظمای ولایت وتمامی آزادگان جهان و مردم پرشور و انقلابی ایران زمین و خدمت صادقانه مسئلت می نمایم.

لذا با توجه به تجربیات در تعهدات ،تخصص و شناخت جنابعالی در تمام ابعاد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی وفرهنگی از کشور جمهوری اسلامی ایران و شناخت کلی از رسانه های جهانی و اشراف بر صدا و سیمای کشور انشالله که در تمام ابعادرهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله امام خامنه ای مدظله العالی را فصل الخطاب خودقرار دهید و در صدا و سیمای مرکزکشور و مراکز استانها در سطوح مدیریتی ومیانی غربالگری اساسی انجام دهید .

و انتظار می‌رود در تمام سطوح انتخاب معاونت‌ها مدیران کل ومدیران میانی افرادی را انتخاب نمایید که ولایت‌مدار، متعهد، با تجربه،شجاع ،پاکدست، فساد ستیز و از جنس مردم باشند .

و در تمام کشور رسانه ملی صدای مردمی باشد و در کناردولت مردمی ودولت ضدفسادحضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهورمحبوب قلوب مردم ایران زمین وآزادگان جهان ،قوه قضاییه و قوه مقننه بنا به منویات مقام عظمای ولایت نسبت به معرفی اخلالگران نظام اقتصادی کشور و مفسدان اقتصادی و کسانی که به هر نحوی چوب لای چرخ نظام جمهوری اسلامی ایران میگذارند اقدام تارضایت الهی و دل مقام عظمای ولایت و کلیه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران و مردم ایران زمین فراهم گردد مجدداً دوام توفیقات و مزید عزت و سلامت جنابعالی را از ایزد منان مسئلت دارم.

اسفندیار طلائی قائم مقام جنبش
عدالت طلبان مبارزه با مفاسد اقتصادی در جنوب کشور

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...