افزونه جلالی را نصب کنید. 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 7 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
بهره برداری از ۵ زمین چمن در شهرستان چرام
16 اکتبر 2021 - 1:18

دهه فجر امسال ۵ زمین ورزشی در شهرستان چرام به بهره برداری می‌رسد.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس،رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل ورزش وجوانان استان در جلسه بررسی مشکلات حوزه ورزش شهرستان چرام گفت: تا دهه فجر امسال ۵ زمین چمن، یک سالن ورزشی در شهرستان چرام افتتاح و تحویل جامعه ورزش می‌شود.
مسیح دلباز جو از جذب اعتبار برای زمین خاکی سرفاریاب و افتتاح چمن مصنوعی این شهر در هفته‌ی تربیت بدنی و ورزش امسال خبر داد و افزود: برای تکمیل استادیوم سرفاریاب به ۸۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.
دلباز جو اضافه کرد: سالن ورزشی سرفاریاب و روستای بردیان چرام تا پایان آبانماه امسال بهره برداری می‌شود.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه بر تعامل بیشتر هیات‌های شهرستان با روسای هیات‌های استانی تاکید کرد.
بهروز جهانبخش از ۷۳ پست بلا تصدی در دستگاه ورزش و جوانان استان خبر و گفت: ورزش کهگیلویه وبویراحمد تنها دستگاهی است که از اعتبارات فصل ۵ در استان بی بهره است.
جهانبخش از اختصاص اعتبار برای استادیوم ورزشی شهر سرفاریاب خبر داد و افزود: با پیگیری حجت الاسلام موحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل استادیوم شهر سرفاریاب اختصاص داده شد.
فرماندار شهرستان چرام هم در این جلسه بر برنامه ریزی در حوزه ورزش و جوانان این شهرستان تاکید و گفت: برای تعمیر و مرمت سیستم آبیاری ورزشگاه شهر چرام به ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز است.
هادی فتاحی اصل خواستار اجرای کف پوش سالن ورزشی سرفاریاب و تکمیل ورزشگاه  این شهر شد و افزود: سرجمع پیشرفت کاری طرح‌های ورزشی در دست اجرا در شهرستان چرام ۸۰درصد است که می‌طلبد با رفع مشکلات پیشرو از جمله تخصیص اعتبارات مورد نیاز و تامین تجهیزات و همچنین بکار گیری نیروی انسانی این طرح‌ها به سرانجام برسد.
محمدی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چرام نیز گفت: سرانه فضای ورزشی روباز در این شهرستان ۴۰ و سرپوشیده ۱۰ صدم متر مربع است.
رحمت محمدی با تاکید بر تسریع  اجرای طرح‌های ورزشی و عمرانی شهرستان چرام افزود: زمین چمن مصنوعی در روستا‌های شیخ حسین، بردیان، اقلچین، دم دره، شهرک، زمین چمن مصنوعی شهر چرام و تعمیر و مرمت سیستم آبیاری چمن استادیوم تختی این شهر از مهمترین این طرح‌ها است.
محمدی ، چمن مصنوعی و سالن چند منظوره روستای مشایخ، چمن مصنوعی دهنو اسلام آباد و زمین خاکی سرفاریاب را طرحهای ورزشی در دست احداث در بخش سرفاریاب عنوان کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...