افزونه جلالی را نصب کنید. 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 6270 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 10 تعداد دیدگاهها : 764×
لزوم توجه ویژه به فرمایشات مقام معظم رهبری/مردم و مسولان برای جلوگیری از تیراندازی در مراسمات همکاری کنند/بیش از ۱۷ هزار تماس با مرکز ۱۱۰ برقرار شد/والدین مراقب کودکان خود در فضای مجازی باشند/امنیت کشور مرهون تلاش های نیروی انتظامی است
15 اکتبر 2021 - 17:13
جانشین فرمانده انتظامی کهگیلویه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مطرح کرد؛

سرهنگ علی مسعود جو جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته دهدشت بود.

پ
پ

به گزارش عصرزاگرس، سرهنگ علی مسعود جو پیش از خطبه های نماز جمعه دهدشت با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت و آسایش عمومی امروز کشورمان مرهون زحمات و تلاش های شبانه روزی سبز پوشان نیروی انتظامی است که خالصانه جان خود را در طبقه اخلاص گذاشته و در راه امنیت و آسایش عمومی مردم و مجاهدان خدمتگزاری می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه اظهار کرد:به فرموده رهبر معظم انقلاب مامورین نیروی انتظامی مجاهدین فی سبیل الله هستند معظم اله طی پیامی نیروی انتظامی را یکی از ستون‌های استوار امنیت کشور دانست و این نقش ارزشمند در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است.

وی عنوان کرد: همه نیروها به ویژه مسئولان باید تلاش کنن سطح خدمت‌گزاری و انجام وظیفه را ارتقا دهند و با کارکرد خود جایگاه مجموعه انتظامی را ارتقا بخشند.

سرهنگ مسعود جو ابراز کرد: از همکارانم می خواهم که منویات فرمانده معظم کل قوا را سرلوحه کار خود قرار دهند که به توانیم رضایتمندی مردم را در راستای فرمایش معظم الله و خدای تبارک و تعالی فراهم آوریم.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه با اشاره به تعهدیدات جدی فضای مجازی برای فرزندان گفت؛ این روزها فرزندان به هیچ وجه پیامدهای پرخطر و تصاویر بزه را در فضای مجازی درک نمیکنند، بنابراین والدین نقش اساسی و اصلی در حفظ امنیت کودکان در برابر آسیب‌ها و تهدیدات فضای مجازی برعهده دارند به ویژه اینکه در روزهای کرونایی فرزندان آنها از طریق فضای مجازی تحصیل می کنند، براین اساس آنها باید سطح دانش و آگاهی خود را بالا ببرند و با آگاهی‌بخشی به کودکان و همراهی آنها در این محیط، از آسیب‌های این حوزه پیشگیری کنند.

سرهنگ مسعود جو یادآورشد؛ از مردم و مسولان میخواهم در بحث تیراندازی مراسمات و جهت پیشگیری از وقوع جرم همکاری ویژه داشته باشند

وی با اشاره به زحمات یک سال اخیر نیروی انتظامی اظهار کرد: در در یک سال اخیر ۱۷ هزار و ۹۹۹ مورد تماس با مرکز ۱۱۰ شهرستان برقرار شد ۱۷ هزار مورد عملیاتی شده است ست.

سرهنگ مسعود جو کشفیات مواد مخدر، سلاح و مهمات، مشروبات ،رصد فضای مجازی، انهدام باند های کلاهبرداری، همکاری با ستاد مقابله با کرونا و دستگیری سارقین از دیگر موارد تلاش های مجموعه انتظامی شهرستان کهگیلویه ذکر کرد.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه تصریح کرد همکاران با تلاشهای مضاعف اقدام جهادی ضمن تعامل با مردم و مسئولان به ویژه دستگاه قضایی امنیت را ارتقا بخشند و رضایت مردم را بیش از پیش فراهم کنند زیرا اقدام و خدمت به مردم و محرومان واقعا لذت بخش است.

وی در پایان از زحمات همکاران خود همچنین جناب سرهنگ دیماز فرمانده انتظامی که ۳۲ سال خدمت صادقانه نمود و به درجه بازنشستگی نائل آمد تقدیر و تشکر ویژه کرد.

دیدگاه های مردم

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

شـماره تمـاس 09171482994
پسـت الـکترونیـکی info@asrzagros.ir
آدرس پسـتی جمهوری اسلامی ایران،کهگیلویه و بویراحمد، دهدشت ...